Paul

Wij hebben een tafel op maat laten maken bij Van Tafel en het resultaat is echt prachtig! Goed en persoonlijk advies in de toonkamers en mooie service, levering aan huis!

Tom de Beer

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en kwalitatief zeer goed!

Hanna

Goede en persoonlijke service. Erg tevreden over de gang van zaken.

Marisa Hermans

Goed advies, vriendelijk geholpen, keurig geleverd

Myrian

Betrokken en gepassioneerde vakmensen

Fam van Loon

Zeer tevreden!

Familie Dongen - Kroeze

We zijn erg blij met onze nieuwe boomstamtafel! De tafel is helemaal naar onze wens mede dankzij de goede adviezen in de toonkamers en werkplaats. Attentie bij de levering is ook erg leuk!

Tim

We maakten online een afspraak voor een nieuwe eettafel. Chantal nodigde ons uit in de showroom. We hebben daar verschillende tafels bekeken en besproken. Daarna liepen we ook door de werkplaats om... We maakten online een afspraak voor een nieuwe eettafel. Chantal nodigde ons uit in de showroom. We hebben daar verschillende tafels bekeken en besproken. Daarna liepen we ook door de werkplaats om te kijken naar nog meer mogelijkheden. We bespraken een hele mooie combinatie van blad en poten. En al snel was in een heel fijn gesprek met Chantal afgesproken welke tafel het worden ging. Ze dacht heel goed met ons mee. Het afstemmen van de leverdatum ging heel soepel. Het leveren van de tafel inclusief montage ging professioneel.
We zijn enorm tevreden over het proces en het product. Groeten Aniek en Tim

Yvon

Denken mee en geven advies. Hebben zeker verstand van zaken. Vriendelijk, klantgericht en een erg goede service! En niet te vergeten, mooie en kwalitatief goede producten. Top!

Erwin van der Leeden

Zeer kundig, prettig contact