Liesbeth Vermoet

Heel blij dat ik via Chantal aan de perfecte eetkamerbank kon komen. Ze nam ruim de tijd voor advies en kleurkeuze. Netjes binnen de afgesproken levertijd thuis gebracht

Mariet Ebisch

Prettig contact; prima afhandeling van onze opdracht.

Annelies van Bokhoven

Niets dan lof voor dit bedrijf waar we door interieur styliste Linda Renkema op geattendeerd werden.
Meteen al bij onze 1e ontmoeting met Chantal was ons duidelijk dat we hier gingen slagen. Fijne ontvangst, mooie rondleiding in het bedrijf, goede adviezen, afspraken werden nagekomen. Uiteindelijk werd n prachtige tafel geleverd , naar onze wens gesteld en dat maakt onze keuken compleet!

S Karel

Vriendelijk, bereikbaar, prachtige tafel helemaal naar onze wens gemaakt. Jammer van de lange(re) levertijd dan op de website staat.

Van Dooren - De Groote

Wat een service, wat een bedrijf. We werden voor een rondleiding uitgenodigd en door Chantal rondgeleid door het geweldig atelier en showroom van Van tafel. Onze tafel werd netjes op tijd en met de... Wat een service, wat een bedrijf. We werden voor een rondleiding uitgenodigd en door Chantal rondgeleid door het geweldig atelier en showroom van Van tafel. Onze tafel werd netjes op tijd en met de nodige service geleverd. En nu pronkt er een prachtige tafel van Van Tafel in onze eetkamer.

Johan

Een tafel uitzoeken bij Van Tafel voelde bij ons als een uitje. Compleet met rondleiding door fabricagehal. Ook over de correspondentie en aflevering zijn wij zeer tevreden. Kortom alles is hier... Een tafel uitzoeken bij Van Tafel voelde bij ons als een uitje. Compleet met rondleiding door fabricagehal. Ook over de correspondentie en aflevering zijn wij zeer tevreden. Kortom alles is hier prima op orde.

Antoine

Wij zijn op een hele fijne manier geholpen. Chantal had alle tijd om onze wensen door te spreken. We hebben ideeën mogen opdoen in zowel de toonzaal als op de werkplaats. En het uiteindelijke... Wij zijn op een hele fijne manier geholpen. Chantal had alle tijd om onze wensen door te spreken. We hebben ideeën mogen opdoen in zowel de toonzaal als op de werkplaats. En het uiteindelijke eindresultaat is super mooi geworden! Dank jullie wel!

Marco

Van Tafel is een heel leuk, origineel bedrijf. De warme contacten met en ontvangst door Chantal ter plaatse gaf meteen de klik die we nodig hadden om onze keus te maken. Productie ter plaatse kunnen... Van Tafel is een heel leuk, origineel bedrijf. De warme contacten met en ontvangst door Chantal ter plaatse gaf meteen de klik die we nodig hadden om onze keus te maken. Productie ter plaatse kunnen bekijken en voorbeelden uit de voorraad is top. Aflevering is inmiddels geweest: monteurs/chauffeurs waren goed op de hoogte en begaan met de tafel. Zorgvuldig gemonteerd en afgeleverd.

Karin

Aangenaam contact zowel bij verkoop als bij levering, afspraken worden nageleefd, eventuele problemen worden opgelost! Enkel geen 5 ⭐️ omdat er idd een probleem ( verkeerde stoelen geleverd) diende... Aangenaam contact zowel bij verkoop als bij levering, afspraken worden nageleefd, eventuele problemen worden opgelost! Enkel geen 5 ⭐️ omdat er idd een probleem ( verkeerde stoelen geleverd) diende opgelost te worden, maar dit gebeurde dan ook zonder enige discussie en naar ieders tevredenheid. Tafel en blinde plank zeer mooi hout en perfect afgewerkt. Dus zeer tevreden klant!

Cindy Mennens

Super service en heel goede uitleg. Chantal denkt mee en heeft een heel goede kijk. Wij hebben middels een video call onze tafel besproken en hij past perfect in ons interieur!