Henk Bulsink

Zeer tevreden. Goede ontvangst. Men neemt de tijd om details over de aan te schaffen tafel te vertellen, zelfs een rondleiding in de fabriek. Wordt zeer gewaardeerd. Ook de aflevering was prima.

Familie Dreessen

Heeft maar één woord nodig, GEWELDIG!!!!
Van A tot Z !!

Hilde

Heel blij met de samenwerking. Zeker in volle corona tijden werd zelfs vanop afstand mogelijk gemaakt om de juiste tafel te bekomen. Van kleur tot vorm en alle vragen werden beantwoord.

Vera

Super geholpen, heel erg blij met onze mooie tafel!

Emmers Frans

Onze ervaring met dit bedrijf is gewoon geweldig,afspraken werden correct nageleefd (extra inspanning om de tafel op gepaste tijd te kunnen leveren) professioneel advies bij keuze.
Maar ook...
Maar ook vooral zowel de zaakvoerster Chantal en personeel die de tafel geleverd en geplaatst hebben allen zeer vriendelijke mensen.

Puck Pots-Corver

Heel tevreden over benadering/omgaan met ons aangaande contacten en info.

Carlijn van Brunschot

Hartelijke service, goed en nuttig advies en een heel mooie kwaliteit tafel.

Margot

Zeer prettige en persoonlijke service. We hebben een prachtige, unieke tafel. Prijs/kwaliteitverhouding prima en alles keurig geleverd volgens afspraak.

Mark & Anniek

Een hele mooie tafel geleverd gekregen en nog in blijde afwachting van de stoelen! Een ervaren, professioneel en betrokken bedrijf. Fijn contact en goede adviezen.