John Watson

An amazing experience from beginning to end.

Anneke van Summeren

Heel relaxed en goede kwaliteit

Dekker

Prima service. Alles volgens afspraak en meer. Erg tevreden.

Janny Buijs

We hebben het als fantastisch ervaren. leuk ontvangen en prima service .

Jolien Doms

Vanaf het moment dat we contact hebben opgenomen met Van Tafel (meer bepaald met Chantal via Whatsapp) tot het moment van de levering, zijn we heel hartelijk ontvangen en verder geholpen. Ik heb... Vanaf het moment dat we contact hebben opgenomen met Van Tafel (meer bepaald met Chantal via Whatsapp) tot het moment van de levering, zijn we heel hartelijk ontvangen en verder geholpen. Ik heb Chantal tal van vragen gesteld via Whatsapp en ik werd altijd even vriendelijk verder geholpen. Ze deed alles wat ze kon om vanop afstand ons alle informatie te geven die we nodig hadden. We werden uitgenodigd in de toonzaal en het atelier om alle materialen, vormen, onderstellen, ... met eigen ogen te komen bekijken en ervaren, wat echt een grote meerwaarde was. We mogen nu al een week genieten van onze nieuwe tafel en zijn er elke dag opnieuw blij mee als we hem zien staan in de eetkamer. We raden iedereen in onze omgeving aan om bij jullie aan te kloppen bij het aanschaffen van een nieuwe tafel.
We kunnen het niet anders omschrijven dan wat we in gedachten hadden, helemaal uitgekomen is dankzij Van Tafel.

Erik van Swam

Zeer prettig om mee samen werken

Fam. Tekelenburg

Wat een passie en mooie produkten, dit is echt vakmanschap. We zijn zo tevreden met onze tuintafel!

Marcel

Uitermate klantvriendelijke begeleiding

Bosmans

Professioneel, vriendelijk, TOP

Nicoke

Erg goed advies en geweldige service.