IMM scholten

Uitstekend met persoonlijke benadering

W. Van de Ven

X

Edwin

Prachtige tafel op maat naar onze smaak gemaakt

Edgard en Carmen Bogers

Geweldig concept en bedrijf! Afgelopen week een fantastische tafel met dito stoelen geleverd. Chantal en team, dankjewel: goede begeleiding in ons keuzeproces, leuke rondleiding in de werkplaats,... Geweldig concept en bedrijf! Afgelopen week een fantastische tafel met dito stoelen geleverd. Chantal en team, dankjewel: goede begeleiding in ons keuzeproces, leuke rondleiding in de werkplaats, veel keuze, mooie materialen en goede service bij aflevering. We gaan er van genieten!

Wynand Bodewes

Schitterend uitgevoerd, erg goed met ons meegedacht.

Ineke

Prachtige tafels, op maat en naar wens gemaakt.
Een grotere showroom (met meer voorbeelden) zou prettig zijn.
Ontvangst en rondleiding was erg fijn.

Evert de Bruin

Fantastisch!

Loes van Weenum

Geweldig

Dion en Jeske

Met een verbouwing in zicht en de vele keuzes die we moesten maken liepen we even vast. Gelukkig was daar Pleun! Ze heeft ons enorm goed geholpen en mee gedacht. Dankzij haar enthousiasme hebben wij... Met een verbouwing in zicht en de vele keuzes die we moesten maken liepen we even vast. Gelukkig was daar Pleun! Ze heeft ons enorm goed geholpen en mee gedacht. Dankzij haar enthousiasme hebben wij makkelijker keuzes kunnen maken en genieten wij nu van een prachtige tafel waar we met het hele gezin aan kunnen zitten.
Goede service van begin tot eind. Fijne, duidelijke uitleg gehad van Gijs over het onderhoud van de tafel.