Hendriks

Trip naar Londen was in het algemeen netjes geregeld, alleen bij kosten voor de bijkomende excursies vielen wat tegen.

Nette bus accommodatie

Prachtige reis, Prima chauffeur/reisleider, degelijke hotels

Reisleider/chauffeur prima

4 dagen Londen met de bus- wel erg veel tijd in de bus doorgebracht. ook door afstand hotel- stadscentrum. Verhouding was daardoor een beetje scheef. Wel een leuke eerste kennismaking met de stad.

Aardige gids en chauffeur

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Wille, bedankt voor het compliment voor onze gids en chauffeur.
Natuurlijk kan een hotel meer in het centrum, dit heeft echter wel prijsconsequenties,
een Londen reis van 4...
Beste mevrouw Wille, bedankt voor het compliment voor onze gids en chauffeur.
een Londen reis van 4 dagen zou dan gewoon veel te duur worden, vandaar deze locatie.
Wij hebben uw opmerking over de airco aan onze werkplaats doorgegeven, en zijn
blij dat uw kennismaking met Londen een leuke was !
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Super reis gehad.

Sterke punten tijdens de reis?

Wim de chauffeur, loste kleine dingen snel en altijd even vriendelijk op. Hij wist veel van de historie van Ierland. We hadden een heel leuke groep, er werd veel gelachen.

Frans Krol

de rondleiding

Koen

Het was een prima reis, goede humoristische en kundige reisleider en goede chauffeurs, voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleider was super. Humor en een goede kennis van de stad. Veel kunnen zien in weinig tijd. Ook het ontbijt was erg goed! Op een paar verbeterpuntjes na is de reis erg goed bevallen.

A.J. BUT

Prima reisprogramma, gezellige gids en uitmuntende chauffeur

Sterke punten tijdens de reis?

goede verhouding tussen excursie- en vrijetijd

Hanneke

Heel veel gezien en gehoord van uitstekende gids Bart.

Sterke punten tijdens de reis?

Gids Bart ter plaatse heeft de reis voor 90 % gemaakt.

Goed georganiseerde reis. Reisleider gaf veel praktische informatie en informatie over de bezienswaardigheden in de stad.

Sterke punten tijdens de reis?

Prettige sfeer in de groep. Prettige bus. Goed hotel. Goed ingevuld en georganiseerd programma.

Faesjes

Wij zijn een midweek in Berlijn geweest met ons gezin. Het is ons prima bevallen. We hadden een prima en gezellige gids, die de trip nog leuker heeft gemaakt. Het duurt wel lang als je in Nederland... Wij zijn een midweek in Berlijn geweest met ons gezin. Het is ons prima bevallen. We hadden een prima en gezellige gids, die de trip nog leuker heeft gemaakt. Het duurt wel lang als je in Nederland bent, voordat je weer thuis bent, maar dat nemen we op de koop toe.

Sterke punten tijdens de reis?

geweldige gids uit België en prima chauffeur