Lia van Wanrooij

Mooie stad ,druk programma

Sterke punten tijdens de reis?

Wouter een super goede en gezellige chauffeur , ook de gids was zeer goed.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Van Wanrooij, in 2 en 3 sterren hotels zijn koelkast en wifi niet automatisch inbegrepen, wij willen de prijs voor u niet verhogen dus geven iedereen hierin een eigen keuze ter... Beste mevrouw Van Wanrooij, in 2 en 3 sterren hotels zijn koelkast en wifi niet automatisch inbegrepen, wij willen de prijs voor u niet verhogen dus geven iedereen hierin een eigen keuze ter plaatse.
En helaas zijn de brandweervoorschriften in Oost-Europa iets soepeler dan bij ons, dit hotel voldoet aan alle geldende (lokale) veiligheidsvoorschriften, maar dat u zich daar niet helemaal fijn bij voelt begrijpen wij.
Dank voor uw complimenten aan het adres van gids en chauffeur.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Leuke reis, door de chauffeur alles perfect geregeld, duidelijke informatie over vertrektijden en in te passen eigen intiatieven

perfecte comfortabele bus

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer/mevrouw Verheul, het hotel waar u verbleef heeft een gratis pendeldienst naar het treinstation vanwaar u in ca. 20 minuten een rechtstreekse verbinding heeft met station
Prater in het...
Prater in het hart van Wenen, oftewel ons inziens is het centrum goed bereikbaar.
Dank u wel voor uw uitstekende waardering ! en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet. H. Schipper / Van Nood reizen

catharina

Was weer prima!! Zoals voorgaande jaren

Reisleider was super!! Jan Willem

Bianca

Voor de 2de keer meegewerkt met Van Nood en wederom een hele mooie stedentrip gehad.

Sterke punten tijdens de reis?

De buschauffeur Cor en zijn vrouw Toos beiden liefhebbers van de stad Berlijn en wilden dit graag delen met het reisgezelschap....echt super!!

Hele leuke vakantie gehad!

Nederlands sprekende reisgids

Willeke

Hele goede ervaring gehad met Van Nood Reizen! We zijn 5 dagen naar Praag geweest. Chauffeur en reisleidster waren erg leuk. Wij hadden wel met de meeste excursies meegedaan, absoluut de moeite... Hele goede ervaring gehad met Van Nood Reizen! We zijn 5 dagen naar Praag geweest. Chauffeur en reisleidster waren erg leuk. Wij hadden wel met de meeste excursies meegedaan, absoluut de moeite geweest. Het hotel zelf was redelijk, behalve het ontbijt. Uitgedroogd brood, koffie die niet te drinken was.. Toen had iemand een supermarkt ontdekt, die op 5 minuten van het hotel zat. Daar hebben we toen wat verse broodjes en drinken gehaald.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Verhoeven, bedankt voor de complimenten voor chauffeur en reilsieding, en wij zijn blij dat u een hele goede ervaring heeft gehad.
Wij hebben het hotel aangesproken op het ontbijt...
Wij hebben het hotel aangesproken op het ontbijt dat zoals u aangeeft niet goed was, wij danken u voor de opbouwende kritiek en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen gaan zijn.
Met vriendelijke groet. H.Schipper / van Nood reizen

André

Prima geregeld, geen klachten

José Assmann

Het was een fantastische mooie reis naar Ierland.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur was zeer ervaren en wist veel te vertellen onderweg (in en buiten Ierland), was steeds in een goed humeur
en probeerde steeds het iedereen naar de zin ta maken!

J.W. Veerman

Er was weinig organisatie, werd niets verteld en moesten alles vragen.

Normaal.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Veerman, er is tijdens deze 5 daagse reis wel degelijk tijd om te shoppen, u kunt
wel of niet meedoen aan bepaalde excursies en zo tijd hiervoor inruimen.
U heeft wel gelijk dat...
wel of niet meedoen aan bepaalde excursies en zo tijd hiervoor inruimen.
U heeft wel gelijk dat de Van Nood bordjes goed zichtbaar moeten zijn, en dat de chauffeur bij
terugkomst moet uitleggen wat er gaat gebeuren, wij hebben hem hierop aangesproken.
Met dank voor uw opbouwende kritiek.
Vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Mariska Weerensteijn

Onze 4 daagse reis was geweldig.Veel gezien en gedaan.Jammer dat we min of meer de eerste avond verplicht mee moesten met het eten en de lichtjestour door de stad.Je kon er ook voor kiezen om zelf... Onze 4 daagse reis was geweldig.Veel gezien en gedaan.Jammer dat we min of meer de eerste avond verplicht mee moesten met het eten en de lichtjestour door de stad.Je kon er ook voor kiezen om zelf sávonds om 11 uur in het hotel te komen.Maar na een hele dag in een bus ziten en dan ergens afgezet worden in Londen om dan vervolgens maar uit te zoeken hoe je bij het hotel kwam,was voor ons geen optie.De excursies waren wel leuk,maar wel aan de dure kant.Marianne en onze chauffeur Ferdinand deden het Super.Enige minpuntje was dat we de laatste ochtend om half 6 wakker gebeld werden door de hotel telefoon,maar dat was een foutje van het hotel.Al met al een Super leuke reis en eht een aanrader!

Sterke punten tijdens de reis?

Mooi Hotel,leuke gids en leuke chauffeur.Alles goed geregeld!