Marcel

Ontzettend fijn weekend gehad. Mede door de enorm fijne gids en chauffeur is dit weekend ons meer dan top bevallen. Het eten is eigenlijk het enige mindere wat ik kan noemen.

Sterke punten tijdens de reis?

Wij hebben een enorm fijne gids evenals chauffeur gehad! Niets anders dan lof over dit koppel. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de chauffeur die ons vanuit Utrecht naar Eindhoven bracht. Er... Wij hebben een enorm fijne gids evenals chauffeur gehad! Niets anders dan lof over dit koppel. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de chauffeur die ons vanuit Utrecht naar Eindhoven bracht. Er moesten meerdere mensen naar de wc echter weigerde de chauffeur om de deur te openen. Deze was kapot volgens meneer echter zijn wij met dezelfde bus naar London gegaan en bleek het een kwestie van een knopje indrukken. Het hotel was perfect evenals het ontbijt en de mensen die er werken. Het programma is ook meer dan perfect!! Kortom, wij hebben een heel erg fijn weekend gehad!

a ten have

Heerlijke driedaagse trip naar Londen gehad. Geweldig . Zeker voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer tevreden, niets om aan te merken. Goed geregeld. keurige mensen.

Janette

Al eerder stedenreizen gedaan bij van Nood en ook deze keer weer zeer tevreden.

Sterke punten tijdens de reis?

De gids was erg prettig, persoonlijk en kon boeiend vertellen.
Praag is een prachtige stad.

Eerste dag is erg lang en vermoeiend. Optionele avondtour ( van 18 euro pp! ) is eigenlijk niet optioneel, je moet wel mee anders kun je niet naar het hotel. Inchecken kun je niet alleen en bagage... Eerste dag is erg lang en vermoeiend. Optionele avondtour ( van 18 euro pp! ) is eigenlijk niet optioneel, je moet wel mee anders kun je niet naar het hotel. Inchecken kun je niet alleen en bagage ligt nog in de bus. Eigenlijk is het gewoon een rit door de stad naar het hotel.
De tour naar Windsor staat in de info niet als optioneel, staan ook geen kosten voor vermeld, maar dit blijkt ter plaatse toch geld te kosten. Niet erg netjes.
Optionals zijn sowieso behoorlijk prijzig, zoals de wandeling van een uur door eigen reisleiding ( 14 euro pp )
Niet alle optionals staan vermeld, zoals de london eye en de the dungeons.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel: ligging en service

Informatie van de reisleiding bij het passeren van diverse gebouwen ed

Nicole

In eerste instantie een stedentrip naar Berlijn geboekt maar omdat de bus niet vol genoeg was werd deze geannuleerd. Omdat Praag ook op ons verlanglijstje stond de reis ingeboekt naar Praag. Dit... In eerste instantie een stedentrip naar Berlijn geboekt maar omdat de bus niet vol genoeg was werd deze geannuleerd. Omdat Praag ook op ons verlanglijstje stond de reis ingeboekt naar Praag. Dit ging supersnel en simpel. De reis van en naar Praag zijn goed verlopen ondanks de vertraging heen en terug buiten de schuld om van de fantastisch chauffeur Frans. Wij hebben besloten onze eigen weg te gaan in Praag dus over de excursies geen oordeel. Hotel was simpel met saaie kamers maar alles zat erin wat nodig is. Ontbijt was prima en de bedden lagen heerlijk. Hotel Globus is een goed gelegen hotel met een heerlijk restaurant naast de deur maar met zeer onvriendelijk balie personeel. We,zouden zeker nog eens met van Nood reizen reizen.

Sterke punten tijdens de reis?

Fijne chauffeur. Fijne reis. Goed ontbijt en goede bedden. Hotel op prima lokatie, met metro snel in het centrum. Medewerkers van van Nood zijn vriendelijk en prima. Goede vijfdaagse stedentrip naar... Fijne chauffeur. Fijne reis. Goed ontbijt en goede bedden. Hotel op prima lokatie, met metro snel in het centrum. Medewerkers van van Nood zijn vriendelijk en prima. Goede vijfdaagse stedentrip naar Praag.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, wij hebben hotel Globus aangesproken op het minder vriendelijke receptiepersoneel, onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Goedkope reis, oude bussen, ophaalbussen met grote pauzes, technisch goede chauffeur die voor de eerste keer op Praag reed, pedante gids die wel veel wist, matig hotel, maar opnieuw, alles was erg... Goedkope reis, oude bussen, ophaalbussen met grote pauzes, technisch goede chauffeur die voor de eerste keer op Praag reed, pedante gids die wel veel wist, matig hotel, maar opnieuw, alles was erg goedkoop. De chauffeur van de terugbus schold op de chauffeur die ons veilig heen en weer naar Praag had gebracht.

Sterke punten tijdens de reis?

De veilige rijstijl van de chauffeur die ons heen en weer naar Praag reed.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Kruijt, u geeft het zelf al aan, alles zeer goedkoop, dus krijgt men inderdaad niet de meest luxe hotels, maar natuurlijk wel zeer veilig materiaal.
Wij hebben de chauffeur die tegen...
Wij hebben de chauffeur die tegen zijn collega tekeer ging een waarschuwing hiervoor gegeven,
hier heeft u gelijk in, dit hoort niet in het bijzijn van klanten.
Met vriendelijke groet. H. Schipper / Van Nood reizen

Habieb Jaggoe

Prettige reis

neen

Een leuke 3 daagse stedentrip gehad.

Mooie kamers,
lekker ontbijt met genoeg keuze .

Samen met mijn zoon naar londen geweest .was erg leuk goed georganiseerd en een leuke gids/reislijdster en een goede buschauffeur. Het millennium hotel was ook goed en vriendelijk personeel. Samen met mijn zoon naar londen geweest .was erg leuk goed georganiseerd en een leuke gids/reislijdster en een goede buschauffeur. Het millennium hotel was ook goed en vriendelijk personeel.
Als je niet meedeed met een excursie dan kon je toch met de bus meerijden.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede buschauffeur en reislijding , goed hotel

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, bedankt voor uw complimenten voor ons personeel en het hotel.
Beste mevrouw, bedankt voor uw complimenten voor ons personeel en het hotel.
We vermelden echter wel degelijk dat de overtochten per ferry zijn, verdere informatie qua stops en dergelijke melden wij juist met opzet niet.
U kunt zich voorstellen dat vanwege weer, files, stakingen, enz. iedere heen- en terugreis weer net iets anders is en vanzelfsprekend wordt er altijd een etens stop gemaakt.
Met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen