Goede chauffeur en gids

Zeer goede chauffeur.

Voor mij Paris in memory lane. Voor mijn kleindochter een nieuwe ontdekking.

C. v.d. Broek-Andeweg

Dit was een reis van oma met 2 kleindochters.
We hebben niet aan alle aanbiedingen meegedaan, maar wat we gedaan hebben was prima verzorgd.
Jan-Willem was een attente reisleider.

Bianca

Super weekend gehad, mede door de enthousiaste reisleidster met veel kennis!

Geweldige reisleidster!

Heinsmann van Hulst

Heb met mijn dochter een 3 daagse busreis naar Londen gemaakt. Deze reis is ons goed bevallen. Ondanks flinke vertragingen door allerlei redenen op de heenreis zijn wij goed opgevangen door de... Heb met mijn dochter een 3 daagse busreis naar Londen gemaakt. Deze reis is ons goed bevallen. Ondanks flinke vertragingen door allerlei redenen op de heenreis zijn wij goed opgevangen door de reisleidster Astrid. Beveel deze organisatie zeker aan bij vrienden en kennissen van ons. De dames Heinsmann

Sterke punten tijdens de reis?

Wij vonden het zeer fijn om zelf te bepalen met welke excursie je mee kon, deed je dat niet dan werd je niet aan je lot overgelaten en we kregen veel tips en het meerijden in de bus. Super en zeker... Wij vonden het zeer fijn om zelf te bepalen met welke excursie je mee kon, deed je dat niet dan werd je niet aan je lot overgelaten en we kregen veel tips en het meerijden in de bus. Super en zeker een sterk punt.

Ik heb heel erg genoten typend mijn reis naar Parijs erg leuk gehad

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, heel fijn om te horen dat u genoten heeft !
dank en met groeten, Hugo

mevr van dinther romme

Het was een geweldige reis . heel mooi rust gevend en veel gelachen met de mede passagiers .met de bus is voor ons een nieuwe ervaring maar heel goed bevallen voor herhaling vatbaar. de bus... Het was een geweldige reis . heel mooi rust gevend en veel gelachen met de mede passagiers .met de bus is voor ons een nieuwe ervaring maar heel goed bevallen voor herhaling vatbaar. de bus chauffeur was vriendelijk en gaf veel informatie.

Sterke punten tijdens de reis?

nee alles is goed verlopen

raymond van raaij

Vijf dagen naar Berlijn geweest . Fantastische trip. Mooi hotel ( Holiday Inn City East ) met goed ontbijt. Toffe chauffeur Cor met gezellige ondersteuning van z'n vrouw Toos als buscateraar. Ook... Vijf dagen naar Berlijn geweest . Fantastische trip. Mooi hotel ( Holiday Inn City East ) met goed ontbijt. Toffe chauffeur Cor met gezellige ondersteuning van z'n vrouw Toos als buscateraar. Ook een goede gids ( Ben ). Absoluut aan te bevelen.

Geert Straten

Fijne Reis, in een korte tijd veel gezien van Praag. Concentratiekamp terezin bij theresienstadt heeft bij ons veel indruk achtergelaten!

Sterke punten tijdens de reis?

Leuk gezelschap, leuke fijne chauffeur (Richard). En een gedreven enthousiaste reisleidster (Jana) uit Praag!

Gerda Vis en Stan Veliscek

Fijne dagen in Praag gehad met van Nood Reizen. Boeken en omboeken nadat reis van voorkeur niet doorging, verliep vlekkeloos, ook teveel betaalde bedrag binnen enkele dagen teruggestort gekregen.... Fijne dagen in Praag gehad met van Nood Reizen. Boeken en omboeken nadat reis van voorkeur niet doorging, verliep vlekkeloos, ook teveel betaalde bedrag binnen enkele dagen teruggestort gekregen.
Bus was echter erg rumoerig en schudderig. Volgens chauffeur omdat de motor niet in orde was (?!). Druk programma, maar daardoor veel kunnen zien.

Sterke punten tijdens de reis?

Super goede plaatselijke gids, Jana. Gaf veel informatie, maar had ook veel aandacht en zorg voor haar groep en individuen.
Prettig hotel, eenvoudig maar voldoende voorzieningen en heerlijk...
Prettig hotel, eenvoudig maar voldoende voorzieningen en heerlijk geslapen.