Communicatie en bereikbaarheid
Informatie en inspiratie social media
7.8/10
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Klantvriendelijkheid bedrijfsbureau
Nakomen afspraken

Ton & Petra

Het contact met Aart Verhagen en het ontwerp van de tuin en het plantenplan heeft ons doen besluiten om voor Van Nieuwland Tuinen te kiezen. De uitvoering ging ook erg soepel en volgens plan.

Fijne samenwerking

Zeer goede ervaring. Vriendelijke medewerkers, prachtig ontwerp, flexibele planning en goed in het nakomen van afspraken. De tuinmannen werken heel netjes en hard. De communicatie omtrent de... Zeer goede ervaring. Vriendelijke medewerkers, prachtig ontwerp, flexibele planning en goed in het nakomen van afspraken. De tuinmannen werken heel netjes en hard. De communicatie omtrent de planning zou wat beter kunnen, maar toch zouden wij zo nog een keer voor dit bedrijf kiezen.

Aad 't Hoen

Wij zijn uiterst tevreden met de complete tuinrenovatie uitgevoerd door Van Nieuwland Tuinen. Aart van Nieuwland is zeer deskundig, klantvriendelijk en servicegericht, een absolute aanrader als je... Wij zijn uiterst tevreden met de complete tuinrenovatie uitgevoerd door Van Nieuwland Tuinen. Aart van Nieuwland is zeer deskundig, klantvriendelijk en servicegericht, een absolute aanrader als je overweegt om met je tuin aan de slag te gaan.

Beste Aad,
Dank je wel voor je deze mooie review, geniet van de gerenoveerde tuin!

José

Met advies van Aart onze bestaande tuin gerenoveerd. Hij maakt een duidelijk plan, schroomt niet zijn eigen idee duidelijk te maken. Mijn aarzeling om siergras in het ontwerp op te nemen heeft hij... Met advies van Aart onze bestaande tuin gerenoveerd. Hij maakt een duidelijk plan, schroomt niet zijn eigen idee duidelijk te maken. Mijn aarzeling om siergras in het ontwerp op te nemen heeft hij genegeerd maar zoals het er nu naar uit ziet, komt dat wel goed.

Beste José,
Dank voor je positieve review!

Diana en Tim

Wij hebben een goede ervaring gehad. Communicatie verliep goed met Aart en hij heeft ons goed begeleid. Daarbij werd er mee gedacht / kwam men met eigen ideeen.

Beste Diana en Tim,
Wat een fijne review om te lezen, dank jullie wel!
Beste Diana en Tim,
Wat een fijne review om te lezen, dank jullie wel!
Wellicht hebben jullie feedback of advies voor ons op het gebied van informatie op de website en sociale media? We horen het graag!
Lisa

Er is bij ons een zeer creatieve en nette tuin aangelegd door Van Nieuwland Tuinen. Aart denkt met alles mee en is heel prettig om mee samen te werken. Ook de andere werknemers zijn top en werken... Er is bij ons een zeer creatieve en nette tuin aangelegd door Van Nieuwland Tuinen. Aart denkt met alles mee en is heel prettig om mee samen te werken. Ook de andere werknemers zijn top en werken netjes, allemaal vakmannen! Soms schiet er vanwege drukte weleens wat bij in of is de communicatie wat matig, maar dit wordt allemaal netjes opgelost! Al met al zeker een aanrader voor een creatieve, moderne, groene tuin waarbij er oog is voor het eco-systeem!

Goedemorgen!
Goedemorgen!
Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over de verleende diensten. Dank voor de feedback! Wij doen er alles aan om onze kwaliteit op ieder gebied te waarborgen en, zo nodig, te verbeteren. Geniet van de nieuwe tuin!

Liset

Van begin tot eind heeft van Nieuwland ons begeleid bij het maken van onze nieuwe tuin. Gedurende het proces was de communicatie goed en werd over alles meegedacht. Met het eindresultaat zijn we... Van begin tot eind heeft van Nieuwland ons begeleid bij het maken van onze nieuwe tuin. Gedurende het proces was de communicatie goed en werd over alles meegedacht. Met het eindresultaat zijn we dan ook heel blij.

Jan

Van Nieuwland Tuinen, aangesloten bij de Tuinen van Appeltern, heeft onze tuin 15 jaar geleden ontworpen. Inbegrepen was irrigatie, electriciteit voor water elementen en tuin verlichting alsmede... Van Nieuwland Tuinen, aangesloten bij de Tuinen van Appeltern, heeft onze tuin 15 jaar geleden ontworpen. Inbegrepen was irrigatie, electriciteit voor water elementen en tuin verlichting alsmede bestrating. Sindsdien komen zij twee keer per jaar - najaars en voorjaars beurt inclusief snoeien, bemesting, verticuteren, bij zaaien/beplanten. Een heel fijn team die weet waar ze het over hebben, initiatief tonen en graag advies geven mbt beplanting.

de

Tuin ligt er netjes en snel bij. Goede jongens die mooi werk leveren.

Communicatie had iets beter gekund, zat soms een beetje vertraging op de lijn en had soms duidelijker gemogen. Tuin ligt er netjes en snel bij. Goede jongens die mooi werk leveren.

Ontwerp voldoet aan de wensen voor een kleine stadstuin, maar we hebben niet echt het gevoel gehad veel keuzes te kunnen maken. Eerlijk is eerlijk, we hebben daar ook niet echt op doorgevraagd. Alleen voor een particulier zoals ons wil je een beetje meegenomen worden omdat het niet dagdagelijkse beslissingen zijn.

Verder, zeer betrouwbare zaak, goede kwaliteit geleverd. Tuin ligt er nu een maandje bij, dus we hopen dat het zo blijft!

We hebben afgelopen periode ook met veel andere aannemers, leveranciers, klusjesmannen enzovoort gewerkt vanwege een nieuwbouwwoning. Van Nieuwland steekt er wel met kop en schouders bovenuit qua geleverd werk, het personeel en materiaal. Dus wat ons betreft zeker inhuren!