Is de informatie over onze producten en diensten op onze website volledig genoeg?
Wat vond u van de levertijd?
Kwam uw verwachting overeen met het daadwerkelijk geleverde product?
Wat vindt u van onze reactiesnelheid?
Is het product netjes verpakt en afgeleverd?
Hoe eenvoudig is het bestelproces?
Is onze prijs/kwaliteitverhouding oké?

For your Tuijn

Vandaag 10-4-2018 mijn bus opgehaald..
De belettering ziet er strak uit,echt vakwerk.
Groet Jan Fortuijn

Sterke punten en verbeterpunten

Vriendelijke mensen en heel vakkundig.

Jan Gorter iPhone reparatie en service

Onlangs een nieuw spandoek en straatbord laten ontwerpen en monteren! Heel tevreden over het resultaat, de snelle levering en de vakkundige montage. Keep up the good work!! ????

Vakkundige montage
Proffesioneel ontwerp
Duidelijke communicatie

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken

De Organisator

De letters zagen er wederom top uit!
De letters zagen er wederom top uit!
De locatie (theater), waar wij de letters gebruikt hebben tijdens een congres, had de letters uitgelicht met led verlichting en dat konden ze ieder moment in kleur aanpassen. Dat zag er echt gaaf uit.

Wij hebben drie geheel verschillende logo's besteld. Daarbij bestond een van de logo's uit veel verschillende kleine elementen. We zijn positief verrast door de kwaliteit, de zorgvuldigheid van... Wij hebben drie geheel verschillende logo's besteld. Daarbij bestond een van de logo's uit veel verschillende kleine elementen. We zijn positief verrast door de kwaliteit, de zorgvuldigheid van verpakken, de duidelijke instructies en hulpmiddelen bij het ophangen. Bij een van de logo's bleek het oppervlak wat te gaan bubbelen, dit werd zeer snel hersteld. We zijn dus erg blij met onze logo's en erg tevreden met de dienstverlening

Sterke punten en verbeterpunten

Sterke punten: kwaliteit, prijs, ondersteuning

Dank voor het goede advies bij het selecteren van de juiste materialen en manier van bevestigen.

Sterke punten en verbeterpunten

Keurig alles geleverd conform afspraak. Zowel kwalitatief als volgens planning. Top!

GIS Specialisten BV

Goede communicatie, snelle reactie en goed meedenken over het eindresultaat.

Sterke punten en verbeterpunten

Goede kwaliteit materialen, snelle reactie en goede communicatie

Mennens Hengelo B.V.

Snelle reactie na aanvraag offerte, vlotte afhandeling

Sterke punten en verbeterpunten

Werklaststickers besteld en ontvangen op grote vellen, deze hadden wij graag vooraf gesneden gehad zoals wij dat van andere reclame bedrijven ook gewend zijn.

FRMWRK

Super mooi geworden, precies zoals ons logo!

Cormet Enjoy The Goof Life

Snelle en goede service op een zeer korte termijn, voelt precies aan wat de klant wil!

helemaal top!

Snelle, goede communicatie en levering!