Is de informatie over onze producten en diensten op onze website volledig genoeg?
Wat vond u van de levertijd?
Kwam uw verwachting overeen met het daadwerkelijk geleverde product?
Wat vindt u van onze reactiesnelheid?
Is het product netjes verpakt en afgeleverd?
Hoe eenvoudig is het bestelproces?
Is onze prijs/kwaliteitverhouding oké?

Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Snelle levering.

Adwell

Zeer zeer tevreden. Bedrijf dat de klant echt voorop stelt en kwaliteit levert. Adviseren goed en bestaan hun vak als geen ander.

Ze voeren

ROC van Flevoland

Goed, prettig contact gehad en snelle levering van een mooi product!

3october vereeniging

Wat een goede service en producten. Heb 4 kanonnen laten maken door ze welke er echt fantastisch uit zien...

Sterke punten en verbeterpunten

Goede service. Makkelijk bereikbaar telefonisch...houden zich aan de afspraken en houden je op de hoogte van de voortgang

SEPIA

Vlot contact en prima service ! Betrouwbaar en professioneel !

Sterke punten en verbeterpunten

Vlot, to the point, professioneel, begripvol

Fortium

Wat deur stickers op maat besteld en vanaf het eerste contact super correct afgehandeld.
Een aanrader voor een ieder die snel en een kwalitatief hoogwaardig product wil hebben.

De Jong

Kundig ingelicht over de mogelijkheden voor een piepschuim logo.

Sterke punten en verbeterpunten

Communicatie over levertijd en het nakomen van gemaakte afspraken over levertijd kan beter.
Meerdere malen contact gehad nadat levering op een bepaald moment beloofd was maar niet werd geleverd. Uiteindelijk is de aangegeven levertijd met 14 dagen overschreden

PC2Fix

Top bedrijf! Pure vakmanschap!

Sterke punten en verbeterpunten

Snel, vakmanschap, top montage.

Zwempunt Delden

We doen al jaren zaken met Van Loon. Alleen dat zegt al genoeg. Ze denken met de klant mee en reageren snel op mails.
Korte lijntjes en een prima product. We zijn zeer tevreden.

Stimmt Digital B.V.

Snel en gemakkelijk contact via de mail, ons logo kon snel gemaakt worden.

Sterke punten en verbeterpunten

+ Snelle en gemakkelijke communicatie via e-mail.
- Afspraken/planning m.b.t. levering