Hele fijne man, goede uitleg, goede behandeling, het heeft mij erg geholpen. Daarom heb ik mijn dochter ook doorverwezen zij is ook heel erg tevreden. Voor volgend jaar ook mijn zoon echt top!

Iraj Burey-Nejad

Op advies van kennis heb ik voor deze fysiotherapeut gekozen. Helaas na twee keer behandeling zonder enkele behandeling (fysiek) heb ik met hem telefonisch gesproken. Ik vroeg aan hem a: waarom... Op advies van kennis heb ik voor deze fysiotherapeut gekozen. Helaas na twee keer behandeling zonder enkele behandeling (fysiek) heb ik met hem telefonisch gesproken. Ik vroeg aan hem a: waarom meer moet betalen dan degene die wel verzekerd is. Daarop antwoordde: we hebben prijsafspraken met verzekering met u als particulier bepaald ik zelf het prijs van mijn behandeling. Ik vraag aan hem wanneer ga je beginnen met behandeling? Daarop antwoordde ik heb je al wat advies gegeven. Als je niet tevreden bent, mag dan stoppen. Dus ba twee keer praat therapie heb ik besloten om daarmee te kappen.

Passende therapie, veel kennis van zaken, erg tevreden.

Behandeling maakte dat ik meer mobiel werd en minder pijnklachten had.Heel blij met de behandeling!

Zeer kundig , rustgevend en luisterde prima naar mijn opmerkingen. Gaf mij tevens goede oefeningen mee.

Een fysio therapeut die mee denkt in oplossingen, die de tijd neemt en snel bereikbaar is.

Als iemand vraagt om een fysio voor een kind met een beperking