Lonneke Winkens

Rogier luistert goed naar de klachten en maakt aan de hand hiervan een behandelplan. Hij gaat doelgericht aan de slag, zonder veel poespas en recht doorzee. Hij zorgt er voor dat je je op je gemak... Rogier luistert goed naar de klachten en maakt aan de hand hiervan een behandelplan. Hij gaat doelgericht aan de slag, zonder veel poespas en recht doorzee. Hij zorgt er voor dat je je op je gemak voelt en er is ruimte voor eigen inbreng

Deskundig mbt de behandeling. Aantal testjes gedaan om nekhernia uit te sluiten. Luisterde goed naar de klachten en waar deze vandaan kunnen komen. Echte stevige maar effectieve massage gehad.

Fijn contact en ze had een goede omgang met ons kind.

Peter is erg kundig in zijn werk, klachten werden snel minder en altijd een gezellig praatje tijdens de behandeling.

Bas Van Boxtel

Reinier behandeld mij al meer dan 10 jaar met zeer veel deskundigheid en vertrouwen komen wij altijd tot het gewenste resultaat.

Claudia Conrado

Mijn pijn is weg als ik een paar keer geweest ben en we komen er dan samen achter waar het vandaan komt zodat ik er op let dat ik het niet snel weer terug krijg.

Fysio keek verder dan alleen de specifieke rugklacht. Zijn verwachte voorspelling van het proces kwam overeen met de uitkomst. Veel extra tips en adviezen gekregen waardoor de behandeling... Fysio keek verder dan alleen de specifieke rugklacht. Zijn verwachte voorspelling van het proces kwam overeen met de uitkomst. Veel extra tips en adviezen gekregen waardoor de behandeling voorspoedig is verlopen.