Goede en vriendelijke service

Vloer is prachtig aangelegd.

Kwaliteit van de vloer voor zover nu valt te zien is prima.

Bij besmetting van (aluminium plinten, direct besmetting verwijderen.

Danielle Matena

Leuke mensen goed geholpen mooie showroom

goede communicatie denken mee en zijn flexibel

Degene die de vloer kwam leggen was niet communicatief en gaf niet een "warm"gevoel. Wel een vakman maar mag wel wat aan zijn houding doen. De jonge knullen waren zeer vriendelijk

Familie Fanijten

Helaas is er geen mogelijkheid om hoger dan 5 sterren te scoren. VHB verdient namelijk 10 sterren. VHB staat namelijk symbool voor uitmuntende service๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ De vriendelijkheid en geduld van Addy en... Helaas is er geen mogelijkheid om hoger dan 5 sterren te scoren. VHB verdient namelijk 10 sterren. VHB staat namelijk symbool voor uitmuntende service๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ De vriendelijkheid en geduld van Addy en zijn dames is top. Vooral omdat wij keuzestress hadden. Geen vraag was teveel. Ze dachten mee en kwamen met eerlijk advies. Wij mochten zelfs bij Addy thuis zijn eigen gietvloer aanschouwen. Wij zijn zeer vriendelijk onthaald en mochten hem alles vragen. Deskundig en professioneel. Wij wisten meteen dat we met VHB in zee zouden gaan. Elk afspraak was nagekomen. Top top top.
Bij het gieten bleek onze vloer nog te vochtig. Addy en zijn team heeft alles op alles gezet om het toch voor elkaar te krijgen. Door het extra schuren en plaatsen van extra heaters is het hen gelukt waardoor onze strakke planning niet in de knel kwam. Nico, degene die de vloer had gegoten, was ook zeer vriendelijk om tussentijdse fotoโ€™s te sturen zodat we het proces konden volgen.
Onze vloer is prachtigggggg. ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ
Al met al..zijn we meer dan tevreden en zouden VHB zeer zeker aanbevelen.
Keep up the good work guys ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ

Betrouwbaar, vriendelijk, deskundig, nakomen van afspraken.

Geen.

Danielle

Zeer goed. Van kennismaking tot aan oplevering hebben we te maken gehad met zeer kundige, vriendelijke medewerkers. Niet alles ging in een keer goed -de laklaag van de toplaag leek te glinsteren-... Zeer goed. Van kennismaking tot aan oplevering hebben we te maken gehad met zeer kundige, vriendelijke medewerkers. Niet alles ging in een keer goed -de laklaag van de toplaag leek te glinsteren- maar binnen 24 uur kon het probleem opgelost worden en kregen wij een nieuwe laklaag.

Oplossingsgericht, adequaat en meedenkend en snel in reactie. Pluspunt: de vloer opleveren en nog een keer langskomen bij de koper of alles naar tevredenheid is aangebracht. Dit hebben we als zeer... Oplossingsgericht, adequaat en meedenkend en snel in reactie. Pluspunt: de vloer opleveren en nog een keer langskomen bij de koper of alles naar tevredenheid is aangebracht. Dit hebben we als zeer prettig ervaren.

Na oplevering kregen we documenten toegestuurd over hoe de vloer zo lang mogelijk goed te houden. Die had ik graag eerder gehad, vanwege de informatie over vloerkleden op een gietvloer. Tannines e.d.

Goede ervaringen met dit bedrijf, duidelijke communicatie, blij met de mogelijkheid kleuradvies te krijgen en erg enthousiast over het eindresultaat

Elaine heeft ons heel goed en geduldig geholpen met het uitzoeken van de kleuren

Johan de Mooi

Ruime showroom waar je de materialen en kleuren kan bekijken, goed advies en nette jongens over de vloer gehad.

Showroom
Advies
Nette vakmannen

Danny

Wij kozen na een goede uitleg en heldere prijsstelling voor een gietvloer om onze begane grond te restylen. We werden goed geadviseerd in de kleurkeuze met een monster en na het inmeten lag de vloer... Wij kozen na een goede uitleg en heldere prijsstelling voor een gietvloer om onze begane grond te restylen. We werden goed geadviseerd in de kleurkeuze met een monster en na het inmeten lag de vloer er in 5 dagen in.

Veel kennis van het product en goed technisch personeel die het verhaal ook waar hebben gemaakt.

Vocht in de woning (bijvoorbeeld in de ondervloer of bij net gestucte wanden/plafonds) is niet wenselijk. De droogtijd van de woning leverde ons wat vertraging op, alvorens de daadwerkelijke vloer... Vocht in de woning (bijvoorbeeld in de ondervloer of bij net gestucte wanden/plafonds) is niet wenselijk. De droogtijd van de woning leverde ons wat vertraging op, alvorens de daadwerkelijke vloer gelegd kon worden.

Positief en prettig bedrijf met een mooi eindresultaat.

Verkoopgesprek en gieten van de vloeren.

Tijdige communicatie inzake te treffen voorzieningen door ons als klant.

Prima service en betrokken bij hun product.

Denken in mogelijkheden en vloer is mooi.

Neem ook plinten in het assortiment.