Wat voor cijfer geeft u dit bedrijf in totaal?

heer L Pissens

Zeer goed

Goede leverancier

Duidelijke communicatie en vriendelijk

heer De Witte

Uitstekend

Beschrijf uw ervaring in een regel

Behalve tijdens een telefonisch onderhoud, waren de contacten zoals het moest.

het verder geen opmerkingen

mevrouw S De Smet

Heel goede samenwerking, vlotte service. Aangenaam contact.

Vlotte samenwerking

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Veel aanbod, goede service.

mevrouw A Russo

Goed en snel

Perfect

Goede en snelle service

mevrouw Y Van der Velde

Vriendelijke en vlotte bediening
Vriendelijke en vlotte bediening
Fout cookiebeleid. Bij het inkomen op hun site ben je verplicht het cookiebeleid aan te vinken waarbij de kolom van toestemming voor alle cookies dermate gecamoufleerd is dat het net lijkt of je alleen functionele cookies aanvinkt. Je geeft dan tegen je wil toestemming tot alle mogelijke soorten van die verdraaide cookies en tegen de tijd dat je hier achter bent gekomen is het via hun site onmogelijk om hier van af te komen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

je wordt belazerd met hun cookiebeleid

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Vanwege hun voor mij onacceptabele cookiebeleid en daarbij was de bedrukking op mijn pennen aan de dunne kant en daarom niet goed leesbaar. Ik zit nu met 1000 pennen waarover ik niet echt tevreden... Vanwege hun voor mij onacceptabele cookiebeleid en daarbij was de bedrukking op mijn pennen aan de dunne kant en daarom niet goed leesbaar. Ik zit nu met 1000 pennen waarover ik niet echt tevreden ben. Zonde.

Reactie Van Helden:

Beste, bedankt voor de review. Wat vervelend dat je dit op de website zo hebt ervaren. Uiteraard is het mogelijk om de cookies naar wens aan te passen. Hiermee heb je het altijd zelf in de hand wat... Beste, bedankt voor de review. Wat vervelend dat je dit op de website zo hebt ervaren. Uiteraard is het mogelijk om de cookies naar wens aan te passen. Hiermee heb je het altijd zelf in de hand wat je wel en niet accepteert.

BVBA De Ridder

Snelle respons via mail maar geen correcte opvolging, geen voorstel gekregen tot het bekomen van een stel en geen voorstel tot compensatie wanneer het product niet voldoet aan de omschrijving.

Beschrijf uw ervaring in een regel

De productomschrijving stemt niet overeen met het afgewerkte eindproduct.

Geen correcte service.

Reactie Van Helden:

Beste, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de service zo hebt ervaren. Wij zullen nogmaals contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Liesbet

Ik ben tevreden, alles perfect zoals het moet

Beschrijf uw ervaring in een regel

Alles goed verlopen en zeer goede kwaliteit, mooi geborduurd

enkel positieve opmerkingen

Top

top

Zie sterren

A. V.

Goede service en opvolging, snelle levering!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Dit is de eerste keer dat ik bestel bij dit bedrijf, het was een gepersonaliseerde muismat voor de medewerkers. De service was zeer goed en de levering gebeurde snel!

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Goede service en snelle levering!