Luc Sels

Afspraak voor levering correct nagekomen,

Michel Verheughe

Stipte levering

Richard

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Erna

Uitstekend bedrijf, alles keurig afgehandeld

Eddy De Noord

Goed. Wordt goed op de hoogte gehouden van levering. Er zat een levertijd op van 4/5 weken maar binnen 2 weken hadden we de badmeubel al in huis.

Christine Verbruggen

Online een douchekraan (set) besteld, zeer goed service, heb in het verleden ook al kranen en badkamer gekocht bij Van Heck, altijd zeer tevreden over de service en kwaliteit !

Anita

Prettig. Heb 2 x gebeld voor ondersteuning en dat was erg prettig.

T. Gepkens

Bijzonder teleurgesteld over het feit dat ons mondeling is verteld én op de website staat vermeld dat levering in heel Nederland gratis is. Wij wonen op de Waddeneilanden en in de offerte werd... Bijzonder teleurgesteld over het feit dat ons mondeling is verteld én op de website staat vermeld dat levering in heel Nederland gratis is. Wij wonen op de Waddeneilanden en in de offerte werd meegedeeld dat er 100 Euros zouden worden berekend voor levering. Misleidend! Helaas produkt geannuleerd.

Reactie Van Heck Badkamers:

Hallo Mevrouw Gepkens,
Hallo Mevrouw Gepkens,
Uw bericht is niet helemaal eerlijk. We zijn inderdaad vergeten te melden dat transport naar de Waddeneilanden wordt berekent, maar als u vooraf had gezegd dat u daar woont had u het direct geweten. Sorry voor de teleurstelling maar van misleiding is geen sprake, uw geld is dezelfde dag nog teruggestort.