Lieve Eggermont

Ik heb deze middag mijn pakket in goede orde ontvangen, waarvoor dank! Het was héél netjes geleverd, was ook een vriendelijke chauffeur, hij belde ook een uurtje op voorhand, alles was dik in orde!... Ik heb deze middag mijn pakket in goede orde ontvangen, waarvoor dank! Het was héél netjes geleverd, was ook een vriendelijke chauffeur, hij belde ook een uurtje op voorhand, alles was dik in orde! Ik heb het pakket, dat trouwens héél goed verpakt was, nagekeken en voor zover ik kan zien is alles prima
in orde! Ik wil jullie dan ook nog eens bedanken voor de vriendelijke communicatie en de perfecte service! Zeker een
aanrader en voor herhaling vatbaar!

Ik heb een bad mantel haak besteld, waar de schroeven,pluggen en inbussleutel niet bij geleverd werden, erg slecht. Dan wordt zo’n haakje met een grote bus in de avond geleverd. Had beter met PostNL... Ik heb een bad mantel haak besteld, waar de schroeven,pluggen en inbussleutel niet bij geleverd werden, erg slecht. Dan wordt zo’n haakje met een grote bus in de avond geleverd. Had beter met PostNL gekund.

André

Top advies en service

Heidi Vanriest

Heel corecte service

Carsten Middeveld

Mooie meubels en fijn personeel.

Jolinde Nijland

Goed zorgvuldig aardig

Joris

Mooie badkamer uitgezocht in Wommelgem. Fijn geholpen door Jac in de winkel

Eefke Bosman

Heel behulpzaam en meedenkend

Ciska

In mei aangegeven dat onze uitloop roestige plekken heeft. Na lang wachten en steeds vragen kregen we uiteindelijk in augustus een beschadigde showroom uitloop. We wachten nog steeds ( inmiddels al... In mei aangegeven dat onze uitloop roestige plekken heeft. Na lang wachten en steeds vragen kregen we uiteindelijk in augustus een beschadigde showroom uitloop. We wachten nog steeds ( inmiddels al November!) op een nieuwe. Slechte service! Vooral omdat ze aangeven dat er 12 jaar garantie op kranen zit. Dat het dan zo lang moet duren voordat het wordt opgelost valt ons erg tegen.

Reactie Van Heck Badkamers:

Hallo Ciska,
Wat vervelend dat het allemaal zo lang heeft moeten duren, onze excuses daarvoor. Nu hebben we de uitloop geleverd en hopen wij dat alles in orde is.
Met vriendelijke...
Hallo Ciska,