Michael de Waardt

Zeer behulpzaam

Kees Fitters

Probleempje gehad met een douchekraan maar dat is werkelijk perfect opgelost, ben zeer tevreden. Dank aan Sander in dit geval.

Dani

Goede kwaliteit en snel

Slechte kwaliteit, slijt snel, thermostaat kraan werkt niet naar behoren, klik systeem binnen 1 jaar kapot ( uit en aan )

Reactie Van Heck Badkamers:

Geachte,
Geachte,
Uit onze administratie blijkt dat u nooit een kraan bij ons heeft gekocht, wel wat andere spullen. Erg vervelend dat u een slechte maar onterechte review zo maar achterlaat op onze site.
We hebben geprobeerd met u in contact te komen. We hebben u gebeld en verschillende emails gestuurd, helaas zonder resultaat.
Wellicht kunt u ons nogmaals bellen of mailen.

Ronny Merckx

Zeer correcte service

Kathleen

Très professionnelle !

mieke sprimont

Ik kreeg alle mogelijke hulp bij het vervangen van een gebroken lavabo

Michel

Erg blij met nieuwe badkamer. Alles zat netjes verpakt en ziet er mooi uit

Hilda Buitenhuis

Was teleurstellend over de kleur van het hout. Firma wilde er alles aan doen om mij tegemoet te komen.
-nieuw badmeubel sturen(met minder noesten)
-geld terug
Maar ze hebben mij...
-nieuw badmeubel sturen(met minder noesten)
-geld terug
Maar ze hebben mij ook verzekerd dat de kleur in de loop van de tijd nog veranderd. Hier vertrouw ik op.