Niek

Uitstekende klantenservice!

Leonart

Contact na bestelling over het veranderen van de leverdatum. Dat was geen probleem, heel fijn geholpen! Daarna had ik nog een vraag over het monteren van de spiegel en werd direct beantwoord!

Tine

Super in hun klantenservice. Fijn advies in de winkel voor onze nieuwe badkamer

Ze vragen 12€ voor bezorging kosten ???!!!

Reactie Van Heck Badkamers:

Bij plaatsing van de order corresponderen we direct de hoogte van de bezorgkosten, het kan dan ook geen verassing zijn geweest.
Uiteraard had je het ook kostenloos kunnen ophalen. We zijn scherp...
Uiteraard had je het ook kostenloos kunnen ophalen. We zijn scherp met onze prijzen, maar kunnen helaas niet voor niets het product bezorgen.

matthijn vos

Klantenservice kan niet beter in mijn ervaring

Zeer klantvriendelijk!

Willem Eppink

Wij hebben met producten van Van Heck enkele jaren geleden onze badkamer, keuken en toilet ingericht en zijn er buitengewoon tevreden over. Prachtige, smaakvolle en duurzame producten, en een... Wij hebben met producten van Van Heck enkele jaren geleden onze badkamer, keuken en toilet ingericht en zijn er buitengewoon tevreden over. Prachtige, smaakvolle en duurzame producten, en een geweldige service zoals wij recent mochten ervaren, kortom: chapeau!

Carin Geerdink, eigenaar Grando Keukens en Bad Hengelo

Prima, zeer klantvriendelijk

We krijgen de lamp nog niet in elkaar🤭

Reactie Van Heck Badkamers:

Hallo Janneke, wat vervelend. We hopen dat het nu gelukt is. Zo niet, zou je ons dan even kunnen bellen of mailen om welke lamp het gaat, dan leggen we je uit hoe het werkt!

Michael de Waardt

Zeer behulpzaam