Holiday inn Hotel

Chauffeurs zijn meerdere keren vertrokken zonder dat de container geleegd was, dit ondanks duidelijke instructies. Het ledigen van de papiercontainer is minder flexibel.

Little Jungle Kinderopvang

Naar alle eerlijkheid, is deze met de levering van deze papiercontainer niet heel positief. Container geleverd aan de verkeerde kant van ons gebouw (ondanks een benoemd punt waar deze mocht komen te... Naar alle eerlijkheid, is deze met de levering van deze papiercontainer niet heel positief. Container geleverd aan de verkeerde kant van ons gebouw (ondanks een benoemd punt waar deze mocht komen te staan). Hier zelf meerdere keren achteraan moeten bellen (wij in de veronderstelling dat de container niet geleverd was). Container zelf daar opgehaald, maar sleutel van het slot is nergens geleverd. Dus ook hier meerdere keren zelf achteraan moeten bellen. Werd meermaals aangegeven dat ik teruggebeld zou worden, maar dat werd ook niet gedaan. Uiteindelijk, 3 weken later, is de container op de juiste plek met het juiste slot en juiste sleutels. Dit heeft ons veel (onnodige) tijd gekost.

Gaby

Goede service, vriendelijk personeel aan de telefoon

Hoi Gaby,
Bedankt voor jouw positieve review!

Joris Koppen Schilderwerken

Vriendelijk meedenkend contact gehad met het personeel

Hoi Joris,
Dankjewel voor je positieve feedback!

Judith

Superbedrijf

Hi Judith,

Cacao Connection

De eerste ervaring is slecht. Nu al 3x gebeld en het bedrijf is nog steeds niet gebeld. 2 maanden geleden het contract al getekend. Vandaag gebeld voor ophaling zouden me terug bellen weer 0.

Recreatiepark De groeneliede

De containers moeten nog worden geplaatst , maar tot nu al meer dan tevreden over de dienstverlening van jullie.
Correct, snel en vakkundig.

Hoi Recreatiepark De groenliede

elmozo

Elmozo

Hi Elmozo,

KBO Klein Zundert

Fijn en vriendelijk gesprek aan de telefoon,

Hey KBO,

Kasteel Woerden

Moloks besteld. Alles goed verzorgd en afspraken worden nagekomen.

Hoi Gert-Jan,