9.8/10

Nee

Niets anders dan lof!

Klantvriendelijke professionaliteit.

Geen.

Top adres voor wijn, prosecco en andere dranken.

Altijd lekkere wijnen en goed advies

Uitstekend

Veel informatie over de producten

Niet alles wordt gevonden, soms diverse zoektermen gebruiken.

Frank

Al jaren klant en dat blijven we.

Men heeft blijkbaar een goede neus voor wijn, want een miskoop hebben we nooit meegemaakt.

Tonny Buser

Uitstekend.
Er zijn in het verleden een aantal malen logistieke problemen geweest. Buiten de schuld van Van der Linden maar ze hebben het probleem zeer doeltreffend aangepakt en opgelost. Uitstekend.
Nu loopt de logistiek vlekkeloos waardoor de bestellingen probleemloos en snel aankomen.

Dienstverlening.
Prima beschrijving van de wijnen.

Geen verbeterpunten of tips.

Rob

Uitstekend!

Conmunicatie

Blue label was zonder doosje,maar op foto met doosje.
Werd dus geleverd zonder doosje,maar werd wel over gecommuniceerd door van dr Linden

Familie Marquardt Oosterveld

Wij zijn al 13j klant, sinds wij in Soest wonen. Service, vakmanschap, persoonlijke benadering en compleet assortiment, directe contact met de leveranciers, proeverijen, regelmatige events met de... Wij zijn al 13j klant, sinds wij in Soest wonen. Service, vakmanschap, persoonlijke benadering en compleet assortiment, directe contact met de leveranciers, proeverijen, regelmatige events met de producenten/wijnboeren. Wat wil men nog meer?

Of jij nu online besteld of in de winkel, je wordt altijd vakkundig geholpen. Vriendelijk. Je loopt er met je recept binnen, en krijgt de passende wijnen mee naar huis - het matcht altijd, nog nooit... Of jij nu online besteld of in de winkel, je wordt altijd vakkundig geholpen. Vriendelijk. Je loopt er met je recept binnen, en krijgt de passende wijnen mee naar huis - het matcht altijd, nog nooit teleurgesteld.

Geen. Alles top. Echt.

Bestelling is prima verlopen, snelle reactie op vragen.

Website bleek qua voorraad niet helemaal up to date. En 't zou handig zijn om vooraf te melden dat er niet via PostNL maar een andere vervoerder wordt verstuurd met daarbij een track&trace code.

Maarten Rijkers

Zeer klantvriendelijk. Kennis van zaken. Ruim assortiment, uitstekend advies.
Een aanrader!!!

Klantvriendelijk.