9.8/10

J. Bosscher

Prima advies en lekkere wijn!

Persoonlijk en warm

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Ruud Nooy / Studio R+M

In 1 woord: Super

Snelle levering, altijd de juiste dingen.

Mogelijkheid op site om factuur te downloaden. Laatste 2 bestellingen zat geen factuur bij. En op de site bij mijn account blijft staan dat het nog niet geleverd is!

Beste Ruud.
Beste Ruud.
Bedankt voor je reactie. Bij ons intern bleek er verwarring te zijn over het mailen van de facturen of het fysiek mee leveren van de factuur bij de bestelling. Voor nu mail ik je de ontbrekende facturen. Ik werk de accountgegevens over het uitleveren ook direct bij. Excuus voor de verwarring.

Geen bedrijf

In het kader van "koop bij de lokale winkelier" wijn en nog wat andere alcoholische versnaperingen besteld.
Het bestelde werd snel en correct afgeleverd.
Erg handig is dat de betaling gaat...
Het bestelde werd snel en correct afgeleverd.
Erg handig is dat de betaling gaat via iDeal.
Voor herhaling vatbaar.

Zoekmogelijkheid op de website is goed en efficiënt'

Geen idee.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u de lokale middenstand op deze manier steunt!

Patricia Postema

Uitstekend

keuze uit ophalen of laten bezorgen. En als je belt met de vraag hoe laat ze komen, heb je ook nog enigszins keuze

Ik kan niet op de website zien waar ik gespaarde punten kan inwisselen

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor je mooie review Patricia! Binnen een paar weken is onze vernieuwde website in de lucht en dan is ook inzichtelijk hoe je de gespaarde punten in kunt wisselen. Nog even geduld, maar het... Bedankt voor je mooie review Patricia! Binnen een paar weken is onze vernieuwde website in de lucht en dan is ook inzichtelijk hoe je de gespaarde punten in kunt wisselen. Nog even geduld, maar het komt goed :-)
Groeten, Angelique

Jonathan Marks

Best place in the Netherlands for a wide selection of great wines, gins and (unusual) independent whiskies. I could browse for hours in the shop

Wide selection of rare and unusual wines and whiskies.

Regular tasting sessions both in the shop and with visiting experts.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor de mooie review Jonathan! Op 1 mei starten we met de eerste virtuele (live) whisky tasting :-). Op de website lees je de details.
Groeten, Angelique

Breed assortiment mooie en verassende wijnen.
Goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitstekende service

Hendrik Gelijk

Goed en overzichtelijk assortiment. Goede scherpe prijzen.

Goede verpakking

Hans

Tot nu toe een uitstekende ervaring. Jammer dat zij zo’n klein Bordeaux assortiment hebben op Cru nivo

Snel en heldere info. Prima levering. Goede prijs /kwaliteits verhouding

Meer bordeaux op cru nivo aanbieden.

Prima service, geïnformeerd over de levertijd en binnen die tijd afgeleverd.

George

Top geregeld !

Had een verpakking besteld die niet bleek te passen bij de fles . Werd daar keurig over gebeld en kwamen met een geweldige oplossing

Nvt