9.8/10

Pauline van Doorn

Zeer goede slijter. Kennen hun wijnen en geven altijd weer een passend advies. Sinds kort wonen we te ver weg om langs de winkel te gaan en heb ik voor het eerst online besteld. Communicatie over de... Zeer goede slijter. Kennen hun wijnen en geven altijd weer een passend advies. Sinds kort wonen we te ver weg om langs de winkel te gaan en heb ik voor het eerst online besteld. Communicatie over de bestelling, levering etc. was top. Werd snel geleverd en de flessen waren heel.

Vriendelijk, deskundig, hulpvaardig

Vooral op deze voet doorgaan

Beste Pauline,
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat we nu toch op deze manier aan u kunnen leveren. Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groet, Angelique van der Linden

Anke

Prima service. Mooi snel geleverd. Genieten van een overheerlijke Amaretto ??.

Snelle levering.

Geen. Prima zo.

Beste Anke,
Bedankt voor uw mooie review. Geniet van deze allerlekkerste amaretto!
Vriendelijke groet, Angelique

Tiessen

??

Persoonlijke aandacht

Op tijd uitverkochte likeur inkopen?

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw reactie en uw verbeterpunt mevrouw Tiessen. We hopen de likeur volgende week weer voldoende in huis te hebben :-). Deze staat momenteel nog 'te trekken' bij de distilleerderij. We... Bedankt voor uw reactie en uw verbeterpunt mevrouw Tiessen. We hopen de likeur volgende week weer voldoende in huis te hebben :-). Deze staat momenteel nog 'te trekken' bij de distilleerderij. We geven u een seintje als deze in huis is. Fijn weekend voor nu!

Nicoline

Mooi assortiment aan wijn en goede service.

Goede service
Persoonlijk klantencontact
Ruim assortiment

Nope

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor de mooie review Nicoline!

MoveHR Bedrijfsadvies

Eenzaam bovenaan

SERVICE, proeverijen, assortiment, buigen desnoods achterover

wijnpakket abonnement.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor deze mooie review! En naar aanleiding van de tip over wijnabonnementen; dit is momenteel in ontwikkeling. We hopen dit in januari te introduceren.
Vriendelijke groet, Angelique

Jacqueline

Prima!

Geen idee. Ik heb eigenlijk alleen bij jullie besteld omdat jullie in hetzelfde dorp zitten als waar ik woon en ik wil graag de lokale detailhandel steunen.

Het was op de site niet helemaal duidelijk hoeveel er in de fles zat.

Beste Jacqueline.
Super om te lezen dat u deze bestelling hebt geplaatst om de lokale detailhandel te ondersteunen. Dat wordt enorm door ons gewaardeerd!
Bedankt voor de tip over de...
Beste Jacqueline.
Bedankt voor de tip over de inhoudsmaat van de fles wijn. Wij vermelden op dit moment alleen de maat in de omschrijving wanneer deze afwijkt van de standaard maat 75 cl (halve flessen, magnums etc) . De standaardmaat staat wel vermeld wanneer je verder naar beneden scrollt. Desalniettemin een terechte opmerking. Dat kan beter :-).

Lotte

Bestelling

Goede en snelle service

Beste Lotte,
Bedankt voor de mooie review!

Godschalk

Algemene ervaring is bijzonder prettig

Het niet opdringen van verkoop. Klantvriendelijkheid. Herkend worden als klant. Goed assortiment

Ga zo door

Beste meneer Godschalk,

Mario Paap

Prima service en website met noodzakelijke info. Betaal / invulvelden wat rommelig maar goed te doen. Heldere communicatie over levering. Geen track and trace volgens mij. (Kunnen jullie niet zo... Prima service en website met noodzakelijke info. Betaal / invulvelden wat rommelig maar goed te doen. Heldere communicatie over levering. Geen track and trace volgens mij. (Kunnen jullie niet zo veel aan doen maar de bezorger had de doos op de stoep voor de deur gezet..stond er gelukkig nog toen we thuis kwamen :)

Groot aanbod van lekkere /andere wijnen dan een supermarkt. Goede smaak beschrijving.

Verpakking + vulmateriaal is niet heel netjes. Alles is wel heel gebleven. Keuze in levering / afhaalpunt (heb ik misschien overheen gekeken). Er zijn bezorgers waar je in het afleverproces nog... Verpakking + vulmateriaal is niet heel netjes. Alles is wel heel gebleven. Keuze in levering / afhaalpunt (heb ik misschien overheen gekeken). Er zijn bezorgers waar je in het afleverproces nog nieuwe keuzes kunt maken.

Beste meneer Paap,
Beste meneer Paap,
Hartelijk dank voor uw feedback! Daar kunnen we weer wat mee. U hoort een track en trace te ontvangen op het door u opgegeven e-mailadres van onze koerier Packs. Zij hebben helaas geen mogelijkheid voor het ophalen van het pakket bij een afhaalpunt. Ik merk echter dat dit wel vaker als een prettige mogelijkheid wordt ervaren. We gaan de mogelijkheden onderzoeken om de bezorgservice onder te brengen bij een andere partner die dit wel kan aanbieden. Bedankt voor de tips! En geniet van de wijnen :-).
Angelique van der Linden

L. De R.

Mooi assortiment, heldere presentatie, snelle levering

Bij het ‘opvullen’ van een doos wordt hoofdzakelijk plastic gebruikt en slechts sporadisch papierproppen. Dat kan milieuvriendelijker!

Bedankt voor uw mooie review!
Voor wat betreft uw verbeterpunt voor het opvullen van de doos ben ik het met u eens dat papier milieuvriendelijker zou zijn dan plastic. De keuze voor plastic is met name vanwege het feit dat dit kans op breuk meer verminderd dan met papierproppen. Maar desalniettemin een goede tip. We gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Dank u wel!