9.8/10

persoonlijke aandacht

voor zo doorgaan!

Beste Sander,
Beste Sander,
Dank voor je mooie review! Je moest voor een van je bestelde wijnen even geduld hebben i.v.m. met het wachten op de levering van het nieuwe oogstjaar. Maar nu hebben we de Vermentino gelukkig weer ruim voldoende op voorraad. Fijne dag!
Groeten, Angelique

Trudy Eerkens

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Snelle bezorging

Heb ik niet

Beste mevrouw Eerkens,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

Eveline R.

Ja, prima! Echt fijn om van een afstandje even iets lekkers en leuks bij iemand te kunnen laten bezorgen, bedankt!

Snelle reactie op mail

Nee, heb ik niet.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Graag gedaan Eveline! Leuk om de jarige zo te mogen verrassen met een smakelijk pakketje :-). Graag tot een volgende keer!

H Lever

Snel/goed verpakt

Houd vol!

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie beoordeling!
Fijn dat we u hebben kunnen voorzien van deze specialiteit. Graag tot een volgende keer!

Harold ten Hoope

Sympathiek familie bedrijf, service gericht, breed assortiment, ik kom hier al jaren!

Overzichtelijk, groot aanbod, heldere product omschrijving, makkelijk bestellen en afrekenen, helemaal prima!

Zou het niet weten...

Beste Harold,
Fijn dat we je al jarenlang tot onze vaste klantenkring mogen rekenen. Een tevreden klant is voor ons het meest belangrijk. Graag weer tot een volgende keer!
Vriendelijke...
Beste Harold,

Maartje van Zadelhoff

Persoonlijke aandacht, goede wijnen, fijne service

Breed assortiment, persoonlijke aandacht

geen directe tips

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor je mooie beoordeling Maartje. Fijn dat de wijnen goed bevallen!
Geniet er van en graag tot een volgende keer!

Anita

Positief Makkelijk zoeken op de website . Goede prijzen . Snelle bezorging .

Voor mij zeker de snelle en correcte bezorging flessen goed verpakt

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Beste Anita. Goed om te horen dat de website overzichtelijk is. Gelukkig bezorgt PostNL nog steeds snel en wanneer alles bij ons voldoende op voorraad is kunnen we heel snel verzenden. Geniet ervan... Beste Anita. Goed om te horen dat de website overzichtelijk is. Gelukkig bezorgt PostNL nog steeds snel en wanneer alles bij ons voldoende op voorraad is kunnen we heel snel verzenden. Geniet ervan en graag tot een volgende keer!

Bert

???

Lekkere wijnen tegen billijke vergoeding. Bezorgd aan huis!

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Beste Bert. Bezorgen aan huis doen we graag, en zeker in deze tijden! Fijn om te horen dat de wijnen zo goed bevallen. Graag tot een volgende keer!

Esther

Fantastische zaak en een goede service!

Men heeft zeer veel verstand van wijn, en kent de wijnproducenten vaak zelf. Daardoor krijgen we altijd een goed advies en proberen we wijnen uit, die we zelf niet altijd gekozen zouden hebben.... Men heeft zeer veel verstand van wijn, en kent de wijnproducenten vaak zelf. Daardoor krijgen we altijd een goed advies en proberen we wijnen uit, die we zelf niet altijd gekozen zouden hebben. Verder een fijne sfeer in de zaak.

Ik kan echt niets bedenken. Vooral zo blijven!

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor je mooie review Esther! Heerlijk dat jullie er altijd voor open staan om iets nieuws te proberen. Altijd leuk als jullie in de winkel zijn. Tot binnenkort weer!
Vriendelijke groet,...

Cees Nederlof

Al vele jaren een tevreden klant

Nee

Nee

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat we al zoveel jaren uw wijnen mogen leveren.