8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

veldhuizen

Hebben 2 weken geleden een offerte aanvraag gedaan, werd totaal niet op gereageerd , zijn we een week later bij de showtuin geweest / goede kleur tegels uitgezocht , daarna weer gewacht weer een... Hebben 2 weken geleden een offerte aanvraag gedaan, werd totaal niet op gereageerd , zijn we een week later bij de showtuin geweest / goede kleur tegels uitgezocht , daarna weer gewacht weer een week verder , voor mij duurt het allemaal te lang dus ik ben naar een andere gegaan.

geen idee

Sneller reageren op offerte indien je geld wilt verdienen

broos groenvoorziening vof

Heel goed

Kennis en bereidheid

Website op orde maken. Veel meer producten in showtuin dan online

Hans Buijsrogge

Ik had wat vragen en bij telefonisch overleg, werd ik perfect en direct geholpen.

perfecte service

Kees

Goede service

Nvt

TS

Eenvoudig te bestellen en informatie over leverdatum direct beschikbaar

Tuintegels

bouw mon services

Goed en accuraat geholpen

veel assortiment op voorraad

parkeervakken aan buitenzijde bij ingang ophalen materialen

SDZ

Super! Na een telefoontje om te vragen of alle te bestellen materialen op voorraad waren, kreeg ik alles 1 dag later al geleverd.

Vriendelijk en bereidwillig aan de telefoon. Snelle en correcte levering!

Henk de Feber

Ondanks een fout van mij bij het bestellen van siergrind, is er bijzonder klantvriendelijk gereageerd door uw firma.
Het geld werd zonder problemen weer op mijn rekening gestort.
Ik...
Het geld werd zonder problemen weer op mijn rekening gestort.
Ik kan iedereen deze firma dan ook aanbevelen.

Henk de Feber

Een mooie tegel voor een goede prijs.
Levering had beter gekund.

Tot de dag van levering was bij ons niet bekend hoe laat er bezorgd zou worden.
We hebben zelf om 7 uur gebeld. De bon lag er nog was nog niet ingedeeld, ik werd teruggebeld.
Levering...
Tot de dag van levering was bij ons niet bekend hoe laat er bezorgd zou worden.
Levering zou plaatsvinden na 12 uur, waarschijnlijk als eerste. Om 16.30 uur heb ik zelf nog even geinformeerd,
de chauffeur was net 10 min onderweg. Waarom hebben wij van 12 tot 17 zinloos zitten wachten op een levering????

Probeer je klanten een levertijd met een ruimte van bijvoorbeeld 2 uur te geven dus bijvoorbeeld tussen 14 en 16 uur maar
laat iemand niet een hele dag aan huis gekluisterd zijn. Is wel zo...
laat iemand niet een hele dag aan huis gekluisterd zijn. Is wel zo klantvriendelijk.