8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Hans van Balen

Eerst gekeken in de prachtige Wouwse tuinen voor ideeën. Daarna via de website de benodigdheden besteld en op tijd keurig bezorgd.

Veel keuze, direct bijbehorende spullen aanbevolen.

afleverkosten waren een beetje verstopt

E. de Moor

Snelle en correcte behandeling

Snelle en goede communicatie

R.W.J. klaucke

Goede service

Snel verstuurd

track and trace sturen

Richard

Prima service. Had per ongeluk mijn postcode verkeerd ingevuld. Ik werd netjes gebeld en ze hebben de postcode aangepast. Daarna werd het product snel geleverd.

erwin gelissen

Op dit moment nog een slechte ervaring. jullie duren wel een een mail om jullie te beoordelen maar de spullen die ik besteld heb heb ik nog steeds niet ontvangen dat is wel een beetje jammer

hoveniersbedrijf de brem

Prima service, mooie showroom en goede levering

Mw. I. van Leeuwen

Snelle levering,. Alleen jammer dat er geen maximum bestelling is waar geen bezorgkosten op zitten wat betreft onderhoud artikelen.

Zeer snelle levering

Verzendkosten, bij een maximum bestelbedrag geen verzendkosten betekenen. Dat zou klantvriendelijker zijn.

Els van Straten

Snelle bestelling en aflevering, goed verpakt

Snelle bezorging

nee

Geerling

Wij zijn zeer tevreden. Bedrijf heeft goed meegedacht met ons.

Het meedenken met de klant

Het laden van een trailer. Het gewicht was niet goed verdeeld en onderweg heeft mijn man dit opnieuw moeten doen. Het was te gevaarlijk.

J.Schetters

Veel keuze. Redelijke prijs. Komt afspraken goed na.

Direct na het online plaatsen van de order werd ik gebeld om mijn voorkeur voor een afleverings tijd door te geven.

Toen ik mijn product zocht werd ik direct naar restpartijen geleid, waar niet tusen stond wat ik zocht.