8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Keij

Bestelling vroeg geleverd zoals verzocht bij de aanvraag.

Leveren wat gevraagd wordt en extra vraag goed verwerkt

Nee

Tommy Damen

Super goed en snel geholpen! Heel netjes en correct te woord gestaan. Levering op juiste plaats weggezet.

Den Heijnen

Correct, punctueel en goede service

T de Jong

Uitstekende service, fijne communicatie en een vlotte bezorging tegen een scherpe prijs.

Uitstekende communicatie over status van de bestelling, leuke medewerking van personeel

W M de Wit

Snelle en uitstekende service.

Bestelde zakken split in no time in de aanhanger geplaatst. Klasse !

kleijn j.j.

Mooi overzichtelijk,klantvriendelijk,verstand van zaken.

weet waar men over praat.

nog beter hoeft niet.

Schepers

Zeer uitgebreid assortiment dat goed is opgesteld voor bezichtiging. Alle medewerkers die ik heb mogen ontmoeten/spreken zijn zeer klantvriendelijk en geven het juiste advies.

Het sterkste punt is hun klantvriendelijkheid. Ook de producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Iets meer specificaties over een product op de website (bv van wat voor soort hout zijn schuttingdelen gemaakt).

C. Brasser

Levering van betontegels en ophoogzand.

Goede en vriendelijke service.

Vilten Timmerwerken

Correcte afhandeling en advies.

Klantgericht. b.v. inzake bezorging.

Esther

Slecht. Via de site iets besteld, kon vervolgens niet geleverd worden vanwege formaat artikel. Zet artikel dan niet te koop op de website. Mijn planning voor wat betreft werkzaamheden aan mijn tuin... Slecht. Via de site iets besteld, kon vervolgens niet geleverd worden vanwege formaat artikel. Zet artikel dan niet te koop op de website. Mijn planning voor wat betreft werkzaamheden aan mijn tuin is nu volledig misgelopen.

Maak je website op orde.