8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Van Meer

Vriendelijk personeel aan de blue die mee willen denken.

Fijn dat ze hebben benoemd dat ik een kar kon lenen voor het vervoeren van materiaal.
Bij bedrijf zelf genoeg ideeën om inspiratie op te doen

Beste mevrouw Van Meer,
Beste mevrouw Van Meer,
Bedankt voor uw mooie review en wat fijn dat u voldoende inspiratie heeft kunnen opdoen en gebruik kon maken van een van onze aanhangwagens. Graag tot een volgende keer.

Stamam

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Op zondag besteld. Product zou uit voorraad worden geleverd. Conform webshop binnen 1 a 2 werkdagen thuis bezorgd. Echter geen enkele vermelding op website... Uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Op zondag besteld. Product zou uit voorraad worden geleverd. Conform webshop binnen 1 a 2 werkdagen thuis bezorgd. Echter geen enkele vermelding op website over sluiting van de webshop ivm carnaval. Uiteindelijke levertijd 5 werkdagen.

Prijs kwaliteit verhouding.
Uiteindlijk werd ik vriendelijk gebeld over de afwijking mbt levertijd.

Geen enkele vermelding op website over carnaval of vakantiesluiting.

Geachte heer Staman,
Geachte heer Staman,
Dank voor uw reactie en uw review. Het was in onze webshop inderdaad wat onduidelijk dat de bestellingen in deze periode niet direct zouden worden behandeld. Wij hebben met u daar inmiddels contact over gehad per telefoon. Ondanks uw review score hopen wij u toch graag terug te zien als klant.

TML

PRIMA

ASSORTIMENT

Beste heer Moling,
Bedankt voor uw prachtige review.
Goed te horen dat onze dienstverlening u goed is bevallen.
Graag tot een volgende keer.
Team Van der Heijden...
Beste heer Moling,
Bedankt voor uw prachtige review.
Goed te horen dat onze dienstverlening u goed is bevallen.
Graag tot een volgende keer.

D.Mulder

Goed service en vriendelijk personeel. Prima bedrijf. Klein verbeter puntje.

Snelheid levering. Netjes van te voren gebeld voor wanneer leveren.

Als je van iets te weinig hebt geleverd wat kan gebeuren maar je zegt dat je het binnen een week na leverd. Moet je wel je afspraak nakomen. Ondanks dat er carnaval is en niet steeds zeggen oja... Als je van iets te weinig hebt geleverd wat kan gebeuren maar je zegt dat je het binnen een week na leverd. Moet je wel je afspraak nakomen. Ondanks dat er carnaval is en niet steeds zeggen oja sorry vergeten. Verder was alles prima.

Beste meneer Mulder,
Bedankt voor uw review en uw aangegeven verbeterpunt.
Graag tot een volgende keer!

Casper van Belzen

Heb een 18 februari een tuintegel besteld maar nu een week later nog niet bezorgd? Is opgelost nu na 1 keer bellen kreeg ik die tegel de volgende dag thuis klasse
Groetjes
Casper van...
Groetjes
Casper van Belzen
Molenweg 13
4339AA Nieuw en St Joosland

Mooie site

Meer informatie over de levering

Beste Casper,
Bedankt voor jouw review aanpassing. Fijn te horen dat we je alsnog goed hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!

A.M. Brouwer

Prima geleverd. Geen klachten

Beste Ales,
bedankt voor jouw mooie review. Graag tot een volgende keer!

Peggy van der Zande-Willems

Zelf kom ik hier voor de eerste keer en de ontvangst en hulp ervaar ik als prettig.

De medewerkster die mij hielp gaf goed advies.

Daar zou ik nu geen antwoord op kunnen geven omdat de bestrating nog plaats moet vinden, gepland op 1 april!

Beste mevrouw Van der Zande,
Beste mevrouw Van der Zande,
Bedankt voor uw positieve review en voor uw eerste bezoek aan Van der Heijden Sierbestrating. Fijn te horen dat u uw bezoek en ons advies als prettig hebt ervaren.

Pjtuindesign

Goed behulpzaam en snelle levering van materialen goede kwaliteit
En oplossings gericht

Oplossingsgericht en snelle levering

Meer producten op se website

Reactie Van der Heijden Sierbestrating:

Bedankt voor jouw mooie review Peter. Daar zijn we erg blij mee.
Tot snel.
Groet Team Van der Heijden

Heijnen Tuinen

Uitstekende service. Bijna alleen maar positief.

Nee

Reactie Van der Heijden Sierbestrating:

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat alles naar wens is!
Team Van der Heijden

De barn

Goed en snel

Snel

Afhandeling niet snel .
De bestelling kon niet geleverd worden met TNT
Maar wel met extern transport a 200€
Bestelling geannuleerd en bij een ander besteld .
Zij konden voor...
Afhandeling niet snel .
De bestelling kon niet geleverd worden met TNT
Maar wel met extern transport a 200€
Bestelling geannuleerd en bij een ander besteld .
Zij konden voor 65€ door het hele land leveren.

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Dank voor jouw review. Er is inderdaad op 2 fronten iets misgegaan, waarvoor onze excuses. Wij hebben jou niet voldoende geïnformeerd tijdens het order verloop. Daarnaast was in de webshop niet genoeg informatievoorziening over de leveringskosten van de staptegels. Twee punten welke wij direct zullen aangrijpen en gaan verbeteren.
Wellicht mogen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn.
Fijne dag en met vriendelijke groet,