8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Grietje

Raar dat ik het verzoek krijg om dit in te vullen. Ik heb namelijk niets gekocht op de website.
U vraagt mij om een review in te vullen voor iets wat ik niet besteld heb. Mijn oordeel over de snelheid van levering etc. is dus op niets gebaseerd. Omdat ik niet "niet van toepassing" in kan vullen zal het er dus niet goed uitkomen.

Heb niks gekocht

Ken je klant! Ik heb niets gekocht, heb alleen informatie gevraagd.

Hoornwegbouw

Makkelijk op de site mijn bestelling kunnen doen

product is naar mijn verwachtingen

dat ik eerst een account moest aanmaken voordat ik mijn bestelling kon plaatsen, vond ik tijd verspilling, met mijn email adres zou voldoende kunnen zijn

Kim

Goed, netjes, goede communicatie.

Heijnen Tuinen

Van der Heijden sierbestrating is een uitstekend georganiseerd bedrijf. Klantvriendelijk, efficient, oog voor details.

Dat je altijd gewaarschuwd wordt zo gauw je bestelling binnen is.
jullie gaan ook mee met de tijd v.w.b. moderne communicatiemiddelen.

Ik merk tegenwoordig dat er soms niet direct wordt opgenomen maar je dan ook geen stem zegt dat je even moet wachten of in de wachtrij staat. Vind ik irritant.
weet niet of dit mogelijk is,...
weet niet of dit mogelijk is, maar zakken compost in het assortiment zou handig zijn voor de hoveniers.
De optie 'goed' hieronder werkt niet.

broos groenvoorziening vof

Prima ervaring

flexibiliteit - prijs -kwaliteit - voorraad

bezorgen op locatie . Opening van pallets voor het pakken ipv naast elkaar waardoor ze niet op te scheppen zijn.

Nieuwland

Hetgeen ik bestelde was niet leverbaar zoals in eerste instantie beloofd tijdens de bestelling. Ik kreeg hierover echter keurig bericht, en het product is 2 dagen later alsnog bezorgd.

Communicatie (kreeg bericht dat de levertijd niet gehaald kon worden)

C. Gesell

Goede service. Had een 5-literflacon besteld, maar deze was niet op voorraad en kreeg 5 x 1 liter flacons mee voor dezelfde prijs als de 5-literflacon.

Goede service. Klantvriendelik.

Sjaak Fransen

Goed, klantvriendelijk en uitgebreide keus

Vaak leuke restpartijen

Beter parkeer gelegenheid

Marc Geerinckx

Zeer positief !!

Bij afhalen/betalen van aankoop (restpartij kunstgras) zeer vriendelijk onthaald met een kopje koffie.
Bij het inladen van de aankoop ,zeer snel en met meerdere personeelsleden,mijn product kunnen meenemen.
Nogmaals bedankt..!!!!

Neen

Jolanda Veenhof

Ik had een 3 tal lampen gekocht. Het was een restpartij.
Ik had een 3 tal lampen gekocht. Het was een restpartij.
2 lampen waren goed voor gebruik op 12 v en 1 op 220. Na mail en telefonisch contact mocht de verkeerde lamp teruggestuurd worden. Na ontvangst zou het bedrag worden teruggestort. Omdat van de 2 juiste lampen er een aansluiting miste, wordt deze nog nagezonden. Prima service!

Het is netjes verstuurd.

Misschien eerst even kijken of het juiste wordt toegestuurd.