8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Andre

Ik ben goed geholpen
Maar ik vind de vervoers kosten heel hoog wij komen uit kruisland en dat is zo ver niet hier van Daan en dan 60,00 euro
We hadden net 2 weken geleden voor meer dan...
Ik ben goed geholpen
We hadden net 2 weken geleden voor meer dan 700 euro gekocht overal is het bijna gratis boven een bepaald bedrag
En nu gaan we binnen kort weer een gedeelte van de tuin herstraten en dan weer 60,00 betalen daar ga ik toch eens 2 keerover na denken. Of jullie moeten deze keer ons nu een keer tegemoet zien dan komen we graag terug.

Boven een bepaalt bedrag gratis verzenden ?

Andre

Ik ben goed geholpen
We hadden net 2 weken geleden voor meer dan...
Ik ben goed geholpen

Boven een bepaalt bedrag gratis verzenden ?

Je Ge Bouw

Keurig afgeleverd in samenspraak.

Goede service, keurig overleg en mooie producten.
Betrouwbare en aardige chauffeur

Duidelijke website, snelle response, prima.

van Ierland

Zeer goede service alleen trage offerte verwerking

Snelle service over wat er leverbaar is, goede website

Het duurde 6 dagen voordat ik van jullie een offerte mocht ontvangen, ik had er duidelijk in vermeld dat levering voor de week erna was..... Helaas had ik van een andere firma reeds 1 dag na... Het duurde 6 dagen voordat ik van jullie een offerte mocht ontvangen, ik had er duidelijk in vermeld dat levering voor de week erna was..... Helaas had ik van een andere firma reeds 1 dag na aanvraag een offerte die nagenoeg gelijk was qua prijs aan die van jullie. Vandaar hadden jullie de opdracht niet gekregen.

Karel Haighton

Aankoop stenen

Reactie Van der Heijden Sierbestrating:

Beste,
bedankt voor uw positieve feedback!
met vriendelijke groet,
van der Heijden Sierbestrating

W.Plompen

Prima service, zowel aan de telefoon, zowel de chauffeur, zowel ook op het bedrijf. Vriendelijk, gewoon super.

Vriendelijk, behulpzaam, goed advies en uitstekende kwaliteit

Jack

Zeer positief, last moment klinkers nodig. binnen 4dgn en door Van der Heijden op tijd geleverd.

ja de deskundigheid en klantvriendelijkheid staat enorm hoog in het vaandel. Top prestatie geleverd.