8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Corné van loenhout

Ik heb een bestelling geplaatst tussen Kerstmis en Nieuwjaar en top op heden (woe 9 januari) nog niets vernomen. De factuur moest wel per direct betaald worden en dat is ook gedaan. Ik twijfel... Ik heb een bestelling geplaatst tussen Kerstmis en Nieuwjaar en top op heden (woe 9 januari) nog niets vernomen. De factuur moest wel per direct betaald worden en dat is ook gedaan. Ik twijfel overigens niet aan de goede intenties en heb begrip voor de drukte welke waarschijnlijk de oorzaak is.

Persoonlijk

Ik heb gezocht in de outlet, maar dat is erg veel.

Reactie Van der Heijden Sierbestrating:

Beste Corne,
Beste Corne,
Bedankt voor jouw feedback. Wij waren ivm feestdagen inderdaad gesloten tot afgelopen maandag. Jouw bestelling is al in behandeling genomen. We zullen je daar vanochtend over informeren. Fijne dag gewenst.

Jan Kok

Goedkoop en snel geleverd

Sjaak Fransen

Zeer goed,altijd uitgebreide keus, kom nooit ontevreden thuis

Uitgebreid assortiment met leuke restpartijen

Het moest kunnen dat een aanhanger tijdelijk wordt uitgeleend om de aankoop meteen thuis te krijgen.
Voor sommige aankopen is de autolaadruimte te klein of het gewicht te groot en is de thuis brengprijs niet in verhouding met de prijs van de aankoop.

Jeanne de Bruijn

Groot assortiment. Klantvriendelijk.

Goed advies, meedenken, wijzen op acties.

Jeffrey Colin

Topservice aan de balie. Goed uitgebreid advies over de mogelijkheden om op korte termijn te kunnen leveren.

Vriendelijk deskundig personeel.

Geen.

Martje van der Heijden

Echt een superservice, zowel aan de balie als aan de telefoon.

Snel, persoonlijk en vooral heel in goed meedenken!

Wijnants Bosschenhoofd

Fijne en vakkundige communicatie, topbedrijf !

Korte lijntjes, snelle levermogelijkheden en vrachtwagens met laadkraan.

Kan niks bedenken

Peter

Vriendelijk, goede prijs, uitstekende service bij levering.

Prijs

Martin Deijkers

Tot nu toe oke

weet ik nog nie

Maak de kleding link wat opvallender ........ga je er meer van verkopen.......als je dat wilt natuurlijk :-)

Yvette

Top, netjes gebeld wanneer de bestelling werd verstuurd