Elsendoorn/ van de Winkel

Alle lof voor van der Donk

En een uitstekende service!
Wij raden van der Donk bij vrienden aan!! Top winkel met een geweldige collectie. Zeer gemotiveerd en enthousiast personeel met veel kennis en ervaring.
En een uitstekende service!
Wij raden van der Donk bij vrienden aan!!

P.G.van de Winkel
G.E.Elsendoorn
Monnickendam

Loungechair & Ottoman Charles & Ray Eames

Eindelijk daar was ie dan na 20 jaar op mijn persoonlijke verlanglijstje te hebben gestaan.
Hij werd met alle zorg gebracht en keurig op zijn plek gezet. Prima service en een keurige bezorger, wat je ook mag verwachten bij zo'n prachtige stoel. THANKS! we gaan ervan genieten.

Robbert

Ophangen plafondlampen

Twee prachtige lampen gekocht en ze zijn door Robert opgehangen. Vooral het ophangen van de lamp boven de trap naar de eerste verdieping was geen gemakkelijke klus, maar is door Robert op een... Twee prachtige lampen gekocht en ze zijn door Robert opgehangen. Vooral het ophangen van de lamp boven de trap naar de eerste verdieping was geen gemakkelijke klus, maar is door Robert op een perfecte manier gedaan. Heel veel waardering voor zijn professionaliteit en klantgerichtheid!

Ross

Super interieur besteld

Prachtige producten van Montis en Rolf Benz snel ontvangen. Top dus

Prettig

Wij vonden het prettig winkelen bij van der Donk. Mooi aanbod en goede service. Het personeel was vriendelijk en deskundig.

Hoog

Zeer droevig en erg teleurstellend

We werden in de winkel niet geholpen terwijl er veel personeel rondliep die niet met klanten bezig waren. Wij wisten vooraf al exact wat wij wilde kopen maar zelfs bij het vragen om advies en hulp... We werden in de winkel niet geholpen terwijl er veel personeel rondliep die niet met klanten bezig waren. Wij wisten vooraf al exact wat wij wilde kopen maar zelfs bij het vragen om advies en hulp kregen wij te horen dat het "heel lang zou gaan duren ivm levertijd" en het was "lastig en misschien zelfs onmogelijk". Dat terwijl ik zelf diezelfde dag de design accessoires zelf heb weten te bestellen. Slechte services en een zeer onaangename ervaring. Dat terwijl wij vorig jaar onze tuinmeubelen hebben gekocht bij Dacks (hetzelfde pand op de 1e verd) omdat wij de service en kennis van het personeel erg konden waarderen. Wij gaan voortaan alleen nog maar boven kijken en slaan van der Donk zeker over!

Reactie Van der Donk Interieur:

Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij ons in de zaak. Voor producten die bij ons in de winkel niet voorradig zijn, zijn we echter afhankelijk van de levertijd van onze... Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij ons in de zaak. Voor producten die bij ons in de winkel niet voorradig zijn, zijn we echter afhankelijk van de levertijd van onze leveranciers.
Kunt u ons aangeven om welk product het ging?
Onze excuses voor het ongemak.

Mooie winkel

Het Open Huis is een mooie winkel met een zeer breed aanbod.

H. Kissami

Fantastisch bedrijf...perfecte service

Onlangs hebben wij bij Van der Donk Interieur een salontafel en eettafel gekocht.
Wij hebben voor Van der Donk Interieur gekozen vanwege de uitstekende service en mogelijkheden voor maatwerk....

De communicatie is goed, de meubels perfect, de service is uitmuntend en bovenal, de ontvangst en klantvriendelijkheid is super!

Ik ben zeer tevreden over Van der Donk Interieur! Prettig contact gehad ivm mijn verzoek voor een vlotte levering. Volledige medewerking gekregen om aan mijn wens te voldoen.... en alle afspraken netjes en stipt nagekomen! En last but not least; de meubels in perfecte staat, met de grootst mogelijke zorg, afgeleverd.

Alex Willemsen

Geweldige service.

De door Montis geleverde dopjes onder de poten van de eetkamerstoelen waren helaas niet helemaal op maat, maar direct bij levering werd door de bezorger al een serviceverzoek aangemaakt en een paar... De door Montis geleverde dopjes onder de poten van de eetkamerstoelen waren helaas niet helemaal op maat, maar direct bij levering werd door de bezorger al een serviceverzoek aangemaakt en een paar dagen later lagen twee keer zoveel dopjes in de bus. Snel geregeld. Goed opgelost.

Een omweg waard

Professioneel: van de getoonde meubels wordt die uitvoering gepresenteerd die het meubel echt tot zjn recht doet komen. Bijvoorbeeld een prachtige bank die ik alleen bij Van der Donk in een leren... Professioneel: van de getoonde meubels wordt die uitvoering gepresenteerd die het meubel echt tot zjn recht doet komen. Bijvoorbeeld een prachtige bank die ik alleen bij Van der Donk in een leren uitvoering tegen kwam -- en ook in die uitvoering gekocht heb -- en in andere winkels alleen met een stoffen bekleding. Het verschil tussen leeren en stoffen bekleding bij deze bank is het verschil tussen gewoon en buitengewoon en ik ben blij dat ik deze bank zo bij Van der Donk gezien heb als hij ook door de ontwerper bedoeld is. Er is natuurlijk ook een prijsverschil tussen leer en stof, maar juist daarom vind ik het professioneel dat je daarin investeert dat je een meubel toch laat zien zoals het echt tot zijn recht komt.