jj schiphuis

Prima. fijn contact .luistert goed .

Dhr v Breukelen is allereerst een advocaat die er voor u is! Persoonlijke benadering, met veel tijd en aandacht voor uw problemen, niet alles via email, maar ook " to the point", mn ook voor de... Dhr v Breukelen is allereerst een advocaat die er voor u is! Persoonlijke benadering, met veel tijd en aandacht voor uw problemen, niet alles via email, maar ook " to the point", mn ook voor de "zakelijke" telefonische ( kort maar krachtig)contacten. Goede klantgerichte adviezen en een goede algehele afhandeling van zaken.

Dennis de goeij

U heeft mij goed geholpen , snel en goed contact

S. Gus

Mijn ervaring is positief. Meester van Breukelen heeft mijn zaak zeer correct en professioneel behandeld.

Niny Houtkoop-Cats

Zeer goede en prettige begeleiding van de heer van Breukelen

G Stols

Zeer prettige ervaring, altijd professioneel en deskundig geholpen!

Hr. G.A.A.

In 3 zaken bijgestaan. Aandachtig, geduldig, professioneel. Persoonlijk ben ik zeer tevreden.

Ben goed geholpen door de heer Breukelen.
Zaken die onduidelijk waren kon de heer toch goed uitleggen.

Calvin Tang

Ik heb tot op heden meerdere zaken door meneer breukelen laten verdedigen. Hij doet het echt met hart en nieren. De resultaten liegen er niet om.
Tot op heden super tevreden in alle...
Tot op heden super tevreden in alle facetten.
Beste advocaat tot op heden die ik ben tegen gekomen. Absolute aanrader.

Dennis van Pinxteren

Doelgericht ,meedenkend en flexibel