Michael

Zeer ervaren, professioneel en betrouwbaar

JM van Iperen

Professionele vriendelijke en eerlijke benadering. Prettige sfeer. Netjes. Innemend en bescheiden.

Alfred van der Spek AvdS Advies voor de Schoonmaak

Menselijk moreel gezien begripvolle en compassionele ondersteuning in moeilijke periode geweest ik kon en mocht open, eerlijk en transparant mijn verhaal vertellen en benodigde onderbouwingen... Menselijk moreel gezien begripvolle en compassionele ondersteuning in moeilijke periode geweest ik kon en mocht open, eerlijk en transparant mijn verhaal vertellen en benodigde onderbouwingen aanleveren dat is direct mijn tip voor de lezers die professionele hulp en daadkracht verwachten zoals ik ervaren heb met Van Breukelen Advocatuur

Mijn ervaring was erg slecht met hem ,als je mij vraagt doe jou eigen plezier en zoek andere advocaat

Reactie Van Breukelen Advocatuur:

Dat is vervelend om te horen. Helaas kan ik niet nagaan wie u bent en waarom uw ervaring slecht was. Vanzelfsprekend ben ik daar erg benieuwd naar, juist omdat ik streef naar cliënten die voor 100%... Dat is vervelend om te horen. Helaas kan ik niet nagaan wie u bent en waarom uw ervaring slecht was. Vanzelfsprekend ben ik daar erg benieuwd naar, juist omdat ik streef naar cliënten die voor 100% tevreden zijn. Mijn verzoek aan u is dan ook om contact op te nemen met het kantoor, zodat ik (eventueel in een persoonlijk gesprek) kan luisteren naar uw ervaring.

R.J.F. van Nieuwenhuijzen

Prettige en duidelijke manier van werken

Zeer deskundig!

C. Boon

In de rechtszaak, ook in het hoger beroep, heeft mr. Van Breukelen mij uitstekend bijgestaan.

Ik ben geholpen de voorbereiding het en het proces. Het resultaat is natuurlijk wel van belang en dat is nou niet gegaan zoals ik had verwacht.

Reactie Van Breukelen Advocatuur:

Bedankt voor uw feedback! Voor het uiteindelijke resultaat zijn we in de advocatuur natuurlijk ook erg afhankelijk van de inhoud van het dossier en de beoordeling van de rechter. Niet alle zaken... Bedankt voor uw feedback! Voor het uiteindelijke resultaat zijn we in de advocatuur natuurlijk ook erg afhankelijk van de inhoud van het dossier en de beoordeling van de rechter. Niet alle zaken eindigen zoals gehoopt of verwacht, ondanks de inspanningen van cliënt en advocaat om de zaak tot een goed einde te brengen. Hoger beroep kan soms verstandig zijn, maar brengt ook risico's mee. Een advocaat is er om u daarover te adviseren.

M.M.W

Professioneel, Betrokken, Betrouwbaar

jj schiphuis

Prima. fijn contact .luistert goed .