Bik Bikes BV

Snelle en professionele service.

Goudriaan

Zeer goed, correct en heel goed bij gestaan .

Jm Tekelenburg

Goed duidelijk rust brengen

Maurits

Van Breukelen Avocatuur heeft voor mij het maximale resultaat gerealiseerd.

M.R. Engelhardt

Vlot, doelgericht, helder, duidelijk, realistisch.

Nathan Buijs

Mijnervaring was positief en professioneel. De heer van Breukelen heeft mij goed begeleid en was erg 'straight to the point'.

Reactie Van Breukelen Advocatuur:

Dank je wel voor deze mooie review. Goed om te horen.

Branko

Zeer profesioneel

Jan Venema

Goed meedenken met de situatie. Meedenken en goede raadgevingen over een consequent verhaal bij het politieverhoor en de rechtbank. Het resultaat was een beter vonnis dan waar ik op had durven... Goed meedenken met de situatie. Meedenken en goede raadgevingen over een consequent verhaal bij het politieverhoor en de rechtbank. Het resultaat was een beter vonnis dan waar ik op had durven hopen. Nooit een moment van valse hoop gegeven. Ik zit niet in een positie om een jurist te beoordelen, maar het kwam me heel professioneel over.

Dank u wel.

Serdjan

Geweldige Advocaat! Neemt graag de tijd voor je en denkt goed met je mee. Eindelijk een Advocaat die zijn afspraken nakomt en stipt reageert op de gemaakte afspraken. Dhr. Van Breukelen heeft 2... Geweldige Advocaat! Neemt graag de tijd voor je en denkt goed met je mee. Eindelijk een Advocaat die zijn afspraken nakomt en stipt reageert op de gemaakte afspraken. Dhr. Van Breukelen heeft 2 zaken gewonnen voor mij. Bedankt !!!

Reactie Van Breukelen Advocatuur:

Dank je wel, fijn om te horen.

marco haze

Heel erg positief