Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

J. v/d M.

Van Bentem Elekrotechniek is langs gekomen toen ik storing aan mijn woning had.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en zijn in het weekend snel bereikbaar.

N van H.

Uiterst betrouwbaar

Snelheid, schoonheid, deskundigheid

nee

Dhr. A. Kokshoorn

Goede materialen en plaatsing van het door mij bestelde materiaal. Mocht ik nog iemand op uw gebied nodig hebben dan weet ik U weer te vinden.

Nette monteur die keurig heeft gewerkt.

R preesman

Mijn ervaring met dit bedrijf is super binnen 1dag wordt het probleem opgelost en nette jongen die thuis komen ik beveel dit bedrijf zeker aan toppie

Snelle service

Nee gewoon goed

Helen Dubbeld

Storing gemeld mbt kortsluiting door tuinverlichting. Na meting was de conclusie dat de grondkabel kapot zou zijn. Voorstel om in de tuin de kabel op te graven en via de kruipruimte een nieuwe kabel... Storing gemeld mbt kortsluiting door tuinverlichting. Na meting was de conclusie dat de grondkabel kapot zou zijn. Voorstel om in de tuin de kabel op te graven en via de kruipruimte een nieuwe kabel te trekken. Na langdurig onderzoek was het resultaat dat ze geen oplossing konden bieden. Ondertussen wel al een nieuwe stoppenkast door mijn neus geboord.

Een kennis van mij heeft later de storing binnen 10 minuten gevonden en verholpen. Slecht een aan/uit schakelaar veroorzaakte de kortsluiting.

Alles. Geen kennis van zaken. Geen moeite willen doen om probleem te elimineren. Slechts snel geld willen verdienen.

Reactie Van Bentem Elektrotechniek:

Geachte mevrouw Dubbeld,
Ik betreur u reactie ten zeerste.
Wij staan voor onze kwaliteit en garanties.
Na aanleiding van uw review ben ik vrijdag meteen bij u langsgegaan.
Ik heb de...
Geachte mevrouw Dubbeld,
Ik betreur u reactie ten zeerste.
Wij staan voor onze kwaliteit en garanties.
Na aanleiding van uw review ben ik vrijdag meteen bij u langsgegaan.
Ik heb de kabel doorgemeten, die door uw kennis is aangesloten en deze bleek nog steeds een kortsluiting te bevatten.
Alleen had uw kennis vergeten de aarde aan te sluiten waardoor de groep er niet meteen uitsloeg, wat overigens wel een hele gevaarlijke situatie opleverde.
Ik heb dan ook meteen de kabel weer, daar waar u bij was, voor u afgekoppeld.
Wat betreft de groepenkast , deze is anderhalf jaar geleden vervangen en was echt aan vervanging toe. Zeker omdat dit ook zeer gevaarlijke situaties opleverde omdat er verschillende groepen niet achter een aardlekschakelaar zaten en deze zeer verouderd was.
Ik heb u vrijdag ook nog aangeboden om een nieuwe voedingskabel via een ander weg aan te leggen en dan ook nog voor u zeer gereduceerde kosten, maar u gaf aan dat u daar nog over wilde nadenken.
Wij staan altijd nog open om u te helpen om het probleem op te lossen.
Ron van Bentem

Henk Smits

Erg tevreden, zeer snelle opvolging en effectief

Communicatie, vakbekwaamheid, meedenken met klant en super aardig

Na een storing snel geholpen. We hadden dezelfde dag weer stroom.

Snelle reactie

Sam

Prima werk gedaan, maar communicatie kan beter.

Prima werk gedaan, maar communicatie kan beter.

Er kwamen twee jongens voor het trekken van nieuwe elektra draden voor de wasmachine die een meter langer waren dan de vorige. De jongens hebben de klus in ongeveer anderhalf uur geklaard, wat naar mijn idee wel iets sneller had gekund.

Voor nieuwe klanten wordt eenmalig een starttarief van 65 euro (excl. btw) gerekend en ook het uurtarief van 57,50 euro (excl. btw) is aan de hoge kant. In mijn optiek zouden de tarieven voor een niet urgente klus als deze lager moeten liggen in vergelijking met bijv. een storing of meer specialistisch werk.

Vooral de communicatie omtrent de tarieven in relatie tot de werkzaamheden had beter gekund. Nadien heb ik hierover contact gehad met Ron en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Nieuwe klanten zou ik adviseren om vooraf een offerte op te vragen zodat er achteraf geen verassingen zijn.

Zou ik dit bedrijf aanbevelen? Dit is denk ik vooral afhankelijk van het type werkzaamheden. Voor de kleinere klussen zoals deze zou ik wel geneigd zijn om een goedkoper alternatief te zoeken.

Erg tevreden over de communicatie achteraf en de geboden oplossing.

Betere communicatie vooraf of verstrekken van een heldere offerte.

Elzinga

Moest van 1 naar 3-fase ivm inductiekoken; gevraagd of dat bij mijn huis kon. Meteen afspraak voor volgende morgen, zaterdagochtend 08:00 uur! Het kon, dus offerte maandagmorgen in de mail,... Moest van 1 naar 3-fase ivm inductiekoken; gevraagd of dat bij mijn huis kon. Meteen afspraak voor volgende morgen, zaterdagochtend 08:00 uur! Het kon, dus offerte maandagmorgen in de mail, donderdag nieuwe groepenkast geïnstalleerd en fornuis aangesloten. Sneller kan het niet!! (Nu wachten op Liander, pas beschikbaar over 7 weken!!!) Nette efficiënte jongens van Van Bentum, heel plezierig!

Zeer snelle reactie na telefoontje, terwijl het geen noodgeval was. Efficiënte afhandeling; jongens weten waar ze het over hebben.

Doorgaan zo!

W.Zalm

Een top bedrijf met heel vriendelijk en vakkundig personeel .
Keurig de storring opgelost en netjes afgehandeld .
Dit bedrijf is aan te bevelen voor al u Electro.
Met vriendelijke...
Een top bedrijf met heel vriendelijk en vakkundig personeel .
Keurig de storring opgelost en netjes afgehandeld .
Dit bedrijf is aan te bevelen voor al u Electro.
Met vriendelijke groet ,
W.Zalm