Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. van Oudheusden

Bij het zoeken naar een elektricien sprong de internetsite van Van Bentem er bovenuit. Zonder aarzeling afspraak gemaakt.

Prettig mens die monteur. Had aan een half woord genoeg. Dacht goed mee, kwam zelf ook met de oplossing.

Huidige kwaliteit vasthouden.

Claudia Van Leeuwen

Vandaag mijn groepenkast laten vervangen, super gedaan door 2 hard werkende jongens

Goed advies gekregen en goede uitleg en service

Geen verbeterpunten

Monique Rijven

Sinds onze verhuizing in 2019 verzorgt Van Bentem onze electra, dit naar volle tevredenheid.

Altijd bereikbaar. Als klant voel je je gekend en serieus genomen. Geen lange wachttijden. Vriendelijke deskundige monteurs.

Geen tips

Van der Lem

Zeer adequaat en goed geholpen!

Zeer deskundig en vlot

geen verbeterpunten

Florentine

Ik had helaas het probleem dat mijn stoppen doorgeslagen waren door een doorgebrande kabel. Gelukkig konden de heren van Van Bentem Elektrotechniek binnen een uurtje langskomen en hebben het... Ik had helaas het probleem dat mijn stoppen doorgeslagen waren door een doorgebrande kabel. Gelukkig konden de heren van Van Bentem Elektrotechniek binnen een uurtje langskomen en hebben het probleem binnen 1 uur opgelost. Geweldige mensen om je te helpen in hoge nood.

Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en super snel met het oplossen van problemen

Ga zo door!

Mark

Ontzettend fijne ervaring: we hadden een storing in een aantal groepen maar met telefonisch hulp in de avond van Van Bentem was het licht en de koelkast snel weer aan! Super!

Goed bereikbaar en heel klantgericht!

Duikbedrijf Leidschendam

Verbouwing beneden verdieping, nieuwe keuken etc complete re-fit. Geweldige - snelwerkende en proactieve meedenkende werknemers.
Fijn om mee te werken, korte lijntjes, super snelle service...
Fijn om mee te werken, korte lijntjes, super snelle service !! TOP BEDRIJF !!

Ongevraagde proactieve instelling !!
Service gerichtheid !!
Vakmanschap !!!

Zullen er best zijn maar ik heb ze niet indekt.

Richard Eveleens

Zeer professioneel, snel ter plaatsen, deskundige en aardige medewerkers! Helemaal top

Heel snel ter plaatse om ons te helpen

Marten

Onverklaarbare spontane storing in een groep in de meterkast. Van Bentem kon snel komen en monteur verzekerde dat hij een storing altijd kon oplossen. Een hele geruststelling en het klopte. Geen... Onverklaarbare spontane storing in een groep in de meterkast. Van Bentem kon snel komen en monteur verzekerde dat hij een storing altijd kon oplossen. Een hele geruststelling en het klopte. Geen paniek, systematisch zoeken tot de storing was gevonden en dan oplossen. Het was mij nooit gelukt. Prima werk.

Deskundig, vriendelijk.

Nee

Helder Carwash B.V.

Vannacht om 04:00 uur waterschade in mijn stoppenkast. Alles moest er uit gehaald worden. Jongens van Van Bentem Elektrotechniek gebeld en om 10:30 uur dus zeg maar 4 uur later een compleet nieuwe... Vannacht om 04:00 uur waterschade in mijn stoppenkast. Alles moest er uit gehaald worden. Jongens van Van Bentem Elektrotechniek gebeld en om 10:30 uur dus zeg maar 4 uur later een compleet nieuwe kast in mijn huis en weer stroom. Echt een top bedrijf!!

Complete auto’s qua spullen. Goed personeel en geven jongeren ook een kans om binnen het bedrijf door te groeien.

Weet ik voor nu niet