Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Tobias

Roan hier geweest en had het probleem snel opgelost

professionele aanpak

geen om op te noemen

Thijs Brandhof

Wij hebben 2 wandcontactdozen laten verplaatsen door Van Bentem, allebei in betonmuren. Dat ging snel en steeds gepaard met deskundig advies van vriendelijke elektriciens. De 2e verplaatsing was een... Wij hebben 2 wandcontactdozen laten verplaatsen door Van Bentem, allebei in betonmuren. Dat ging snel en steeds gepaard met deskundig advies van vriendelijke elektriciens. De 2e verplaatsing was een spoedopdracht en ook dat was snel geregeld, wat ons veel gedoe heeft bespaard. Het enige dat minder lekker liep was de betaling; die was niet goed in de administratie terechtgekomen. Maar ook dit is daarna snel verholpen. Als wij een elektricien nodig hebben, komen we dus zeker terug bij Van Bentem.

Snel, deskundig, vriendelijk, in 1 keer goed

Administratie

Sherrington

Super bedrijf met aardige werknemers

Snelle service en goede communicatie

Zo goed blijven

Dick Duynhoven

's Ochtends vroeg - om kwart voor zeven - is een stroomstoring helemaal niet leuk. Vooral als je er zelf helemaal geen verstand van hebt... Daarom waren we erg blij dat Van Bentem er even later al... 's Ochtends vroeg - om kwart voor zeven - is een stroomstoring helemaal niet leuk. Vooral als je er zelf helemaal geen verstand van hebt... Daarom waren we erg blij dat Van Bentem er even later al was. Vriendelijk en deskundig opgelost! Complimenten.

Deskundig en vriendelijk

Ik zou niet weten wat beter kan...

Pieter Swart

Uitstekende en professionele service van Rick en Niels, jullie hebben vakwerk verricht.

Rick gefeliciteerd met je verjaardag!

Goede samenwerking, goed communicatief, efficient en vakkundig

Ga vooral zo door

Vriendelijk en goed geholpen.

Sylvia

Vorige week zijn Rick en Niels bij ons geweest voor enkele werkzaamheden. Wij zijn uiterst tevreden met het resultaat. Geeft een goed gevoel als je goed geadviseerd kan worden. Bij de volgende klus... Vorige week zijn Rick en Niels bij ons geweest voor enkele werkzaamheden. Wij zijn uiterst tevreden met het resultaat. Geeft een goed gevoel als je goed geadviseerd kan worden. Bij de volgende klus weten we waar we moeten zijn.

communicatie, advies

E. van Zuijlen

Eind van de ochtend storing gemeld. In eerste instantie zou de volgende dag iemand langskomen, maar na een telefoontje kwamen in de loop van de middag Rick en Niels van Van Bentem Elektrotrechniek... Eind van de ochtend storing gemeld. In eerste instantie zou de volgende dag iemand langskomen, maar na een telefoontje kwamen in de loop van de middag Rick en Niels van Van Bentem Elektrotrechniek langs. Spontaan, zeer vakbekwaam en binnen no time de oorzaak en oplossing gevonden. Mocht het nodig zijn, dan zullen wij in de toekomst zeker weer een beroep op dit bedrijf doen.

Fam. Van Zuijlen - Katwijk

Sociaal, vakbekwaam en meedenkend.

K. de Vries

Johan en Niels van Van Benthem Elektrotechniek hebben vakwerk geleverd, komen afspraken na en zijn prettig in de communicatie en advisering waarbij veiligheid voorop staat. Warm aanbevolen!

Oplossingsgericht, maatwerk, kundig

fam. Koster

Zeer goed.

Gaan voor een echte goede oplossing. Johan en Niels hebben goed werk geleverd en de boel netjes achter gelaten.

Geen suggesties