Offerte

Grootendorst

Vriendelijk, goed geholpen!

Snel geholpen!

G.de Kluyver

Gemelde storing is snel, vakkundig en vriendelijk verholpen.

Eerlijke uitleg over de uitvoerende zaken. Duidelijke afspraken.

N.v.t.

Tobias

Zeer tevreden. Wij werden geholpen door Rowan. Aanvankelijk leek het een simpele klus, maar het bleek complexer dan verwacht. Gaandeweg kwamen er ook nog twee klusjes bij, maar die heeft hij ook... Zeer tevreden. Wij werden geholpen door Rowan. Aanvankelijk leek het een simpele klus, maar het bleek complexer dan verwacht. Gaandeweg kwamen er ook nog twee klusjes bij, maar die heeft hij ook naar alle tevredenheid opgelost.

Oplossingsgericht, professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

David

Super goede oplossingsgerichte service

Nette professional. Levert resultaat

Vd sluis

Heel tevreden

Snelle, goede service

Kan iets sneller met inboeken vd afspraak

Rene van Wijk

Vrijdagmiddag rond half twee ineens kortsluiting in huis. Gelijk Van Bentem gebeld. Aan de telefoon werd al gelijk de juiste oorzaak ontdekt. Doorgeslagen stop in het 3 fase systeem. Monteur was ter... Vrijdagmiddag rond half twee ineens kortsluiting in huis. Gelijk Van Bentem gebeld. Aan de telefoon werd al gelijk de juiste oorzaak ontdekt. Doorgeslagen stop in het 3 fase systeem. Monteur was ter plaatse binnen een half uur. Echt top en zeer vakkundig. Heeft voor de zekerheid alles doorgemeten en hersteld waar nodig. Zeer blij mee.

Snel, vakkundig en klantgericht

Rijk Kanters

Had een probleem met aardlekschakelaar. Na telefoontje nog dezelfde middag tijd om te komen. Keurig opgelost. Duidelijk van tevoren hoe het zat met voorrijkosten en tarief.

Supersnel. Keurige nota. Vriendelijk en deskundig.

Geen na deze positieve ervaring

Cora Buitendijk

Vakkundig !

Top:
- vriendelijke monteur
- werkt erg netjes
- straalt professie uit
- heeft kennis van zaken
- kortom een tevreden klant

Tip:
- vanuit planning : communiceer, wanneer het tijdstip uren later wordt.

JF van Rijn

Het betrof een storing in de elektrische bedrading in mijn woning in december 2020. Er kwamen twee medewerkers die het probleem helaas niet konden oplossen. De rekening kwam 10 maanden later. Toen... Het betrof een storing in de elektrische bedrading in mijn woning in december 2020. Er kwamen twee medewerkers die het probleem helaas niet konden oplossen. De rekening kwam 10 maanden later. Toen ik reclameerde kreeg ik in eerste instantie geen reactie behalve een 'Herinnering'. Na nogmaals gereclameerd te hebben reageerde het bedrijf echter onmiddellijk en heeft de rekening laten vervallen.

Reageren goed op gefundeerde klacht

Mailbox goed bijhouden

Michel

De jongens waren netjes, beleefd, makkelijk in de omgang, en hebben duidelijk de werkzaamheden uitgelegd. Probleem snel opgelost.

Snel geholpen, op zondagavond bereikbaar

Ik had graag van tevoren geweten dat ik ter plekke moest pinnen.