Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Nico

Vervanging van de gehele groepenkast is prima verlopen.
Rowan heeft een keurige job afgeleverd

Flexibiliteit wat betreft planning, goed bereikbaar en snel met het maken van een offerte

Nog niet

Gijs van Unnik

Snelle, nette en adequate reparatie!

Johanna Been

Prima nazorg

De plaatsing van de stopcontacten en de lamp is keurig gedaan.

Vakmensen ook de offertes en afrekening laten doen niet altijd goed idee.

Wesley Buyn

Vandaag Tim en Kevin op bezoek gehad voor een storing op een groep in mijn huis. De mannen hebben eerst rustig mijn verhaal aangehoord en gevraagd wat ik zelf al had gedaan. Vervolgens zijn ze punt... Vandaag Tim en Kevin op bezoek gehad voor een storing op een groep in mijn huis. De mannen hebben eerst rustig mijn verhaal aangehoord en gevraagd wat ik zelf al had gedaan. Vervolgens zijn ze punt voor punt de groep langs gegaan en zo kwamen we uit bij de buitenlampen op mijn schutting. Deze hebben ze losgehaald van de groep met behoud van de elektra en verlichting in mijn schuur. Top geregeld.

De heren van Van Bentem hebben goed geluisterd en zijn rustig en stapsgewijs aan de gang gegaan met mijn probleem. Goede werkwijze voor menig probleem zou ik zo zeggen.

Voor wat betreft het oplossen van mijn storing, heb ik geen verbeter punten.

Marco

Goed en snel geholpen! Wouter heeft binnen een half uur onze problemen verholpen, en de prijzen zijn ook goed.

M. Freeke

In 2017 hebben we een aanbouw laten plaatsen inclusief elektra en verlichting. Van te voren hebben we een keurige offerte ontvangen en een handig lichtplan. We wilde in het plafond namelijk mooie... In 2017 hebben we een aanbouw laten plaatsen inclusief elektra en verlichting. Van te voren hebben we een keurige offerte ontvangen en een handig lichtplan. We wilde in het plafond namelijk mooie led verlichting hebben en overal strakke witte schakelmateriaal. De mannen van Van Bentem waren steeds op tijd aanwezig en hebben alles binnen de planning afgemaakt. Nogmaals dank daarvoor, want je wil niet met een verbouwing vertraging oplopen, terwijl je zelf op de eerste verdieping woont. Top!

Duidelijke offerte
Op tijd aanwezig
Gratis en goed advies
Keuze uit meerdere leveranciers voor schakelmateriaal

Wat een ongelovelijke wanprestatie van dit bedrijf. Het personeel is zeer onbehouwen, achterbaks en loopt iedere keer van de opdracht weg. Meermaals onverrichte zaken thuis zitten wachten, waarbij... Wat een ongelovelijke wanprestatie van dit bedrijf. Het personeel is zeer onbehouwen, achterbaks en loopt iedere keer van de opdracht weg. Meermaals onverrichte zaken thuis zitten wachten, waarbij afspraken niet na zijn gekomen. Uiteindelijk is de opdracht nog niet afgemaakt en zijn eigendommen vernield. Als klap op de vuur tracht men wel vooraf de werkzaamheden betaald te krijgen. Ik raad eenieder af in zee te gaan met dit bedrijf.

ontsla je personn

Sandkuyl

Top vakmensen! Correct, supergoed werk, meedenkend. Netjes werken.
Alles on overleg met klant ! Top?

Geen!

Leon

Uitstekende service, vriendelijke mensen

Snel en vakkundig

Mevr. A.

Installatie van een draadloze deurbel, deurbeltrafo en 4 handsets moest gebeuren; Deze materialen waren door ons op het internet aangeschaft. De handleiding voor het inregelen van de 4 sets met de... Installatie van een draadloze deurbel, deurbeltrafo en 4 handsets moest gebeuren; Deze materialen waren door ons op het internet aangeschaft. De handleiding voor het inregelen van de 4 sets met de deurbel bleek onvolledig en was uiterst summier . Ook bellen met de leverancier voor support gaf geen oplossing, die gaf aan stuur de spullen maar terug. Elektromonteur Jeremy van Van Bentem gaf het niet op en bleef allerlei manieren uitproberen om het geheel te laten werken en.. uiteindelijk kreeg hij alles voorelkaar!!

- nakomen van alle afspraken
- nakomen van alle afspraken
- volhardend in het zoeken naar de juiste oplossing, de klus echt willen klaren
- meedenken met de klant
- vakmanschap
- het contact verliep prima