Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jan

Na wat moeite (bellen, mailen) tot tevredenheid geholpen

Vriendelijke medewerkers

Ton van Slingerland

Op 3 juni j.l. kregen wij spontaan een stroomstoring. Via via kwamen wij bij Van Bentem Elektrotechniek terecht.
Gebeld en binnen een uur stond Ron bij ons voor de deur. Jaren geleden hadden wij een lekkage op zolder en het water sijpelde in de meterkast. Daardoor, zo bleek vele jaren later, was de stoppenkast volledig geoxideerd. Daar werden door Ron, met zijn mobiele telefoon, foto's van gemaakt voor de verzekeringsmaatschappij want de stoppenkast was onherstelbaar beschadigd, een doodenge situatie dus! Gelukkig had Ron een nieuwe, moderne, stoppenkast bij zich en ging aan de slag. Binnen twee uur hadden wij weer stroom en een mooie, op de toekomst voorbereide, stoppenkast.
Zeer vriendelijke benadering van Ron en zeker meedenkend, professioneel, gemotiveerd en gepassineerd.
Met de verzekeringsmaatschappij is het ook goed gekomen. Kortom heeft heet bedrijf er een zeer tevreden klant bij!

Met de klant meedenkend.
Vriendelijk
Vakbekwaam en snel
Gemotiveerd
Gepassioneerd

Geen, gewoon zo door gaan!

Ton van Slingerland

Spontaan kregen wij een op 4 juni '18 een volledige stroomstoring. Via via kwamen wij uit bij Van Bentem Elektrotechniek.
Het was al na 17:00 uur en toch konden wij op Van Bentem rekenen. Al...
Het was al na 17:00 uur en toch konden wij op Van Bentem rekenen. Al vlug werd de oorzaak vastgesteld. De groepenkast was door een lekkage een aantal jaren terug geoxydeerd hetgeen onherstelbare schade opleverde en dus moest er een volledige nieuwe stoppenkast worden geplaatst. Gelukkig had het bedrijf deze in voorraad. Binnen een paar uur was de klus geklaard en hadden wij weer stroom.
Dank aan Ron van Bentem voor snel en adequaat handelen.

Snel, professioneel, zeer vriendelijk en uiterst gemotiveerd.
We kunnen dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.

Lichtschakelaar en stopcontact laten bijplaatsen.

Ze konden al een paar dagen nadat ik gebeld had langskomen.
Klus was in een paar uur geklaard. Vriendelijke monteurs die alles netjes opruimden.

Leon

Ik moest een 2 fase pirilex aansluiting hebben omdat er bij mijn nieuwbouw huis niet een zat (heel vreemd) vond ook van bentem elektrotechniek.
Vanuit de andere kant van het land kwamen ze...
Vanuit de andere kant van het land kwamen ze aan.
Keurig op tijd stond Rowan voor mijn deur

Even een leiding doortrekken ging niet ivm de buizen die gebruikt waren bij de bouw van mijn huis.

Na wat onderzoeken hebben wij besloten het buiten om aan te leggen.

Zeer professioneel gemaakt
Eindelijk heerlijk koken en bakken ??

Daadkrachtig
Efficient
Vriendelijk en service gericht

Kris

Had voorbereidingen getroffen voor de klus met Van Bentem: Vloer open om bij drivers voor verlichting te kunnen en stopcontacten losmaken. Helaas had Van Bentem andere plannen en kwam door een klus... Had voorbereidingen getroffen voor de klus met Van Bentem: Vloer open om bij drivers voor verlichting te kunnen en stopcontacten losmaken. Helaas had Van Bentem andere plannen en kwam door een klus ergens anders niet opdagen. Dat kan gebeuren, maar hij belde pas 2 uur na de afgesproken tijd en zonder alternatief. Nu, 2 dagen later, zit ik met een open vloer te wachten op iemand die wél zijn afspraken nakomt.

Op tijd afbellen, zodat iemand nog de tijd heeft om een collega te benaderen.
Zelf met een collega bellen om een afspraak alsnog door te laten gaan.

Reactie Van Bentem Elektrotechniek:

Geachte heer Krispijn,
Geachte heer Krispijn,
Wij hebben afgelopen zaterdag bij u afgezegd omdat er een klant was waarbij heel zijn huis onder water was gelopen 5 etages naar beneden door een bevroren waterleiding.
Ik heb u toen gebeld en uitgelegd dat het dezelfde dag niet meer ging lukken en dat we dan een nieuwe afspraak moesten maken.
Vervolgens bent u meteen gaan rondbellen en heeft u ook via onze site gebeld en ik heb toen tegen de telefoniste het verhaal verteld en ze heeft u toen doorverwezen naar een collega.
Ik heb daarna niks meer van u vernomen en ben er dan ook vanuit gegaan dat het gelukt was om iemand te vinden.
U zou het zelf ook fijn hebben gevonden als u in een noodsituatie zat dat we u direct konden helpen.
En natuurlijk begrijp ik de teleurstelling dat we u niet meteen konden helpen.
Maar we zijn er van uitgegaan dat u al iemand anders gevonden had aangezien u meteen rond was gaan bellen.
Als ik had geweten dat u niemand had kunnen vinden dan had ik u teruggebeld.
Ook willen we dit alsnog voor u oplossen als het al niet gebeurd is.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en verneem graag u reactie.
Ron van Bentem

Henk

Super communicatie via de app, prima medewerkers en gingen niet weg voordat alles driedbubbel gecontroleerd was. Ook de rioolpomp helemaal nagekeken dus zeker ook een aanrader voor woonboten.

dubbel check, geven ook duidelijke toelichting wat ze doen

Alex

I had a power failure at night and urgently needed Bentem's assistance. With their advice and help, we were up in running in no time. Thanks for your availability and assistance!

Availability and expertise.

None

Havenaar

Op 8 februari een geheel nieuwe stoppenkast laten plaatsen met 9 groepen. De elektricien Rowan heeft vakkundig werk afgeleverd. Net en vriendelijk personeel.

Netjes en goede communicatie

Leo Roos

De stoppenkast was uitgebrand om drie uur (03:00) 's nachts. Van Bentem gebeld om 04:30 voor hulp en werd 06:30 terug gebeld. Fantastisch, maar nog beter een team van electriciens stond om 09:15... De stoppenkast was uitgebrand om drie uur (03:00) 's nachts. Van Bentem gebeld om 04:30 voor hulp en werd 06:30 terug gebeld. Fantastisch, maar nog beter een team van electriciens stond om 09:15 voor de deur om de een nieuwe groepenkast te installeren. Drie later was er weer licht en warmte in het huis.

1. Snelle hulp
2. Ervaren vakmensen
3. Keurig en nauwgezet werk

In dit geval niet van toepassing