Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Willem Vogelsang

Heel prettig, deskundig, en ook al was het vroeg, meteen geholpen. Tien punten!

Gewoon rustig probleem bespreken, en meteen geholpen.

Niets om over te klagen.

Tom van Dorp

Heel fijn en snel geholpen. Al eerder de elektra in ons vorige huis laten doen en vanwege de prettige ervaring nu weer gedaan. Jörgen denkt goed mee en geeft goed advies.

Net bedrijf, veel kennis

Matthias Schuurmans

Goed bedrijf! Snel in de email communicatie, ze konden snel langs komen met 2 goeie mannen, Lars en Robbert. Meteen aan de slag, tafel lamp die flikkerde en 3 randaarde stopcontacten aanleggen.... Goed bedrijf! Snel in de email communicatie, ze konden snel langs komen met 2 goeie mannen, Lars en Robbert. Meteen aan de slag, tafel lamp die flikkerde en 3 randaarde stopcontacten aanleggen. Uurtje bezig en voila. En voor een vriendelijke prijs, dus aanrader!

Goeie email communicatie
Konden snel langs komen
Goeie diensten
Goeie prijs

Familie in Uithoorn

We zijn al jarenlang klant. Altijd betrouwbare informatie en het juist uitvoeren van de opdracht.

Goede communicatie, er is altijd overleg voordat er gestart wordt. Zo heb je inzicht in wat er gaat/ moet gebeuren en wat de kosten zijn.

Wim

Gebeld i.v.m. stroomstoring. Conform belofte binnen 30 minuten teruggebeld met tijd voor afspraak op dezelfde dag. Exact op de afgesproken tijd waren ze aanwezig. Vakkundig uitleg op een manier dat... Gebeld i.v.m. stroomstoring. Conform belofte binnen 30 minuten teruggebeld met tijd voor afspraak op dezelfde dag. Exact op de afgesproken tijd waren ze aanwezig. Vakkundig uitleg op een manier dat ik (als leek) het ook begreep. Voor de storing moesten ze nogmaals terugkomen. Wederom stipt op tijd. Probleem met andere collega gedefinieerd. Helaas moest de vloer open maar was alles precies zoals ze mij vakkundig hadden uitgelegd. Alles verholpen. Alle troep ook opgeruimd en de "werkplek" schoon achtergelaten
Vakkundig en keurig alles opgelost.
Complimenten aan de werknemers. Absoluut een visitekaartje voor het bedrijf!
Zeer tevreden!

Vakkundig uitleg / Heldere communicatie / Stipt op tijd / Doen wat ze zeggen binnen de verwachte tijd

Geen - Echt zeer tevreden

Bibi en Niels

Goede en snelle service, professionele aanpak, deskundige medewerkers.

Communicatie en betrokkenheid

ga zo door!

Fam. Vernooij

Heel prettige ervaring.

Vriendelijk en deskundig personeel.

N.v.t.

Fam. Spaans

Onze goede ervaring begon al bij het telefoongesprek. Vanmorgen gebeld en een vriendelijke jongeman vertelde ons dat er al iemand diezelfde middag al langs kon komen. En inderdaad op de afgesproken... Onze goede ervaring begon al bij het telefoongesprek. Vanmorgen gebeld en een vriendelijke jongeman vertelde ons dat er al iemand diezelfde middag al langs kon komen. En inderdaad op de afgesproken tijd stond Lars voor de deur. Vriendelijk, snel en deskundig heeft hij het doorgebrande stopcontact vervangen. Voor ik het wist was hij alweer klaar. Het bedrag viel reuze mee. De betaling netjes geregeld en de factuur gelijk ontvangen op mijn mailadres. Super service en zij hebben er zeker een vaste klant bij !!! Zonder twijfel ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Snel, vriendelijk, deskundig.

Geen verbeterpunten !

M. Goedkoop

Bij ons waren de coaxkabels van de televisie losgeraakt van hun connectors waardoor onze 2 tv's niet meer werkten. van Bentem kon direct een afspraak maken voor de volgende ochtend.
De monteur...
De monteur was stipt op tijd en monteerde de kabels weer.

- stiptheid
- professionaliteit

Dit was mijn eerste ervaring met de firma van Bentem, dus ik heb nog geen verbeterpunten opgemerkt.

Sign Design logo's en letters

Super geen gedoe gewoon duidelijkheid

Service

Nvt