Deskundigheid
Resultaat
9.8/10
Communicatie

Jules D

Vaarbewijs 1, slechts twee fouten.

Sterke punten:

Leuke online cursus en vlot gebracht door Coen

Jopost

Ben zojuist geslaagd bij het CBR voor mijn Kvb 1 examen met 74 ounten

Zeer goede en duidelijke opleiding. En prima verzorgt door Albatros

Jeffrey Lemmers

Het recept voor jouw vaarbewijs

Sterke punten:

De video's zijn kundig gemaakt door een enthousiaste trainer. De lesstof wordt duidelijk uitgelegd, aangevuld met voorbeelden. Er erg fijn voor mensen zonder vaar-ervaring. Voor het vervolg ga ik... De video's zijn kundig gemaakt door een enthousiaste trainer. De lesstof wordt duidelijk uitgelegd, aangevuld met voorbeelden. Er erg fijn voor mensen zonder vaar-ervaring. Voor het vervolg ga ik zeker weer 'terug' naar Albatros

Jacqueline Berg

Geslaagd!!!

Duidelijk en compleet!

Anouk

Top!

- erg duidelijk
- goed uitgelegd
- sluit erg goed aan op examen

Ida van Wijck

Geweldige klein vaarbewijs I training

Sterke punten:

De video lessen van Koen waren zo leuk en duidelijk om te volgen. Hij is echt een super docent.
Daarnaast kreeg ik via de cursus heel veel adviezen wat je wel en niet moet leren. Veel inzicht in hoe het vaarbewijs deel I examen is opgebouwd. Veel examenvragen om te oefenen.
Na weken alleen het boek Klein vaarbewijs van de ANWB te hebben bestudeerd, was ik min of meer wanhopig of ik het examen ooit zou kunnen halen. Zoveel weetjes, regeltjes...Maar dankzij Vaarschool Albatros kreeg ik er weer zin en interesse in.

Door Corona waren er helaas geen fysieke lessen. Ik ben 62, ik leer duidelijk langzamer dan toen ik 20 was, ik ben helemaal niet zo digitaal vaardig, maar on line is het dus ook gelukt. Ik heb 75 van de 80 punten gescoord. En nu ga ik door voor deel II

Peter Smith

Geslaagd voor marifoon en vaarbewijs I enIi

Sterke punten:

heldere uitleg en prima studie boeken

Kees Hilders

Videocursus KVB 2 is geweldig!

Sterke punten:

Zeer duidelijke uitleg in de videofragmenten. volgens je eigen planning door de hoofdstukken en oefenvragen heen werken. Handig terug te kijken en zonodig ondersteuning met het boek. In deze tijd... Zeer duidelijke uitleg in de videofragmenten. volgens je eigen planning door de hoofdstukken en oefenvragen heen werken. Handig terug te kijken en zonodig ondersteuning met het boek. In deze tijd een afwisselende manier om goed voorbereid het examen te kunnen maken. ik kan het iedereen aanraden!

Gerard

Zeer goede cursus

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en goede opbouw van les

Jacqueline Berg

Toppers

Sterke punten:

duidelijke uitleg en inderdaad, Coen is makkelijk bereikbaar en staat je graat te woord met duidelijke uitleg totdat je het begrijpt.
Ook de filmpjes zijn gewoon erg duidelijk en begrijpbaar....
Ook de filmpjes zijn gewoon erg duidelijk en begrijpbaar. Met de proefexamens hoor je, bij wijze van spreken, hem zeggen waar je op moet letten :) . Zijn aangename stem en gewone uitleg blijven goed hangen.
Vaarbewijs 1 haalde ik elders, maar keek steeds de uitleg op youtube van Coen. Daarom ook meteen na behalen nr 1, doorgegaan met 2 maar dan gelijk bij Albatros zodat ik meteen alle uitleg en programma van hem kon volgen.
Super!!! 9 november as ga ik op voor KVB 2 en heb er alle vertrouwen in!
Denk dat ik zonder zijn duidelijke uitleg het niet zo makkelijk geleerd zou hebben; terwijl ik toch HBO geschoold ben.
Twee moet je gewoon door hebben; is echt ander verhaal dan 1.
Maar met hem lukt het je. Dus doen!!!!