Deskundigheid
9.5/10

Marc Bettonville

Online video cursus

Sterke punten:

Prima geregeld bij Albatros met de online video cursus.
In een keer geslaagd met 48 punten voor het marifoon examen

wouter van de veen

Vriendelijk, als je ook via de telefoon wat wil overleggen, dus niet alleen digitaal !

Sterke punten:

Geen lange wachttijden …!!!

Marcel

In 2 weken tijd de curus thuis in eigen tempo gedaan en 75 op 80 gehaald..

Goede duidelijke uitleg

Bas

Op naar deel 2..!!

Sterke punten:

Met veel plezier heb ik heb online thuis cursus gedaan.

Dit was voor mij erg goed te doen en zo duidelijk dat ik mijn examendatum heb verzet en letterlijk binnen een week mijn vaarbewijs heb gehaald. (start cursus op donderdagavond een week later op vrijdag examen gedaan.
Ook telefonisch erg goed geholpen met een vraag die ik had, maar de instructie video's spreken voor zich.
Is er dan niks aan te merken?
Wellicht dat er de mogelijkheid zou kunnen komen om alle video's nog 1 maal te kunnen openen.
Persoonlijk was ik er dan de dag voor mijn examen nog een keer vlug doorheen gegaan.
Maar nogmaals, op naar deel twee!!

Cursus was top! Op een goede en leuke mannier les gehad. En natuurlijk in 1 keer geslaagd voor m'n klein vaarbewijs.
Heel erg bedankt Coen

Sterke punten:

Hele fijne leerschool. Alles goed geregeld.

G. Baas

Goede cursus, geweldige docent.

Sterke punten:

Het ANWB boek was een worsteling om doorheen te komen. De cursusdag bij Coen verhelderend. Coen is een fantastische docent. Met het naslagwerk en de oefenexamens had ik een perfecte voorbereiding voor het examen. Ik was in 1x ruim geslaagd. Nu nog vb 2. Ik kijk uit naar de cursusdag zaterdag.

Anton

Aanrader!

Sterke punten:

Het cursusboek was voor mij niet door te komen; online cursus bij Albatros gevolgd en vandaag Cum Laude geslaagd!
Na een online MAYDAY ivm inlog buiten kantoortijden zéér snel bericht terug. Chapeau!

Albatros een vaarschool waarmee je naar zee kunt.

Sterke punten:

een cursus basis certificaat besteld en met succes afgesloten. heldere lessen maar vooral de 600 + vragen deden hun werk.

Rene Groenendijk

HELEMAAL TOP !

Sterke punten:

Al eerder dagcursus marifoon gevolgd met goede afloop, natuurlijk ! Werkt gewoon. je eigen leraar. aantekeningen erbij. les volgen en druk er op houden. Stimuleert enorm. je hebt maar 4 uur om de les te volgen en te herhalen. moet er dus bovenop zitten en kan je niet permitteren de kantjes er af te lopen. Daarnaast kun je altijd wel bellen en overleggen. veel herhalingen zorgen dat je het niet vergeet. Veel examenvragen. je slaagt nu niet alleen, maar begrijpt ook nog wat er speelt. AANRADER.

Ronald Jansen

Vaarschool Albatros, de rots in de branding

Sterke punten:

Vaarschool Albatros geeft een cursus die je helemaal begeleid tot aan het examen. Fijne cursus met hele prettige docenten. Maar ook de aftersales is super te noemen. Heb meerdere keren contact gehad met medewerkster Miranda en heb dit als zeer prettig ervaren.