Deskundigheid
9.5/10

Bart-Jan Kraal

Vaarbewijs I

Sterke punten:

eerst een dagje op cursus geweest en daarna nog wat thuis studie gedaan. Door de cursus ben je al een heel eind op weg en valt de thuis studie erg mee.
vandaag examen gedaan en ................. GESLAAGD !!
Coen bedankt voor de goede cursus en uitleg. Ook het boek van jullie is prima.

Rianne Geurkink

IN THE POCKET!!!

Sterke punten:

Na de videocursus vaarbewijs I (geslaagd in 1 keer 76 punten) ook de videocursus vaarbewijs II gedaan. Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd. De 1e keer examen 4 dagen voor het examen begonnen te leren en geen tijd meer gehad de examenvragen te oefenen. Gezakt met 30 punten. De 2e keer de cursusmap doorgenomen en de examenvragen goed geoefend. Geslaagd met 47 punten.
Coen is een fijne verteller en prettig om naar te luisteren. Ook telefonisch goed bereikbaar en hij zeer geduldig bij het uitleggen. 2x gebruik van gemaakt.
Al met al TOP!
En o, ja......ik had 0 procent ervaring met varen.

Jan ten Bos

Prima uitleg door Coen in de on line cursus
VB1 in 1 keer gehaald, VB 2 in 2 keer.

Prima, 1 keer gebeld met een vraag, toen ook goed uitgelegd

Wijnand

Videocursus VB1

Sterke punten:

Duidelijke en begrijpelijke uitleg. Samen met boek en vragen goed voorbereid. 78/80 gescoord vandaag.

Bart-Jan Kraal

Cursus vaarbewijs I

Sterke punten:

gisteren, 4 oktober de cursus vaarbewijs I gevolgd in Nieuwegein. De instructeur Coen leert je in 1 dag heel erg veel op een ontzettende leuke manier. Nu nog even een beetje zelfstudie en over 10 dagen examen doen. de uitslag laat ik jullie weten.
nogmaals dank, met vriendelijke groet, Bart-Jan Kraal

Henk

TOP online cursus

Sterke punten:

- het word heel duidelijk gezegd
- ik had uit de examen oefenvragen de helft ook op het examen dus SUPER handig

PeterG - Amsterdam

Uitstekende voorbereiding op de examens.

Sterke punten:

Ik heb de video cursus gevolgd ter voorbereiding op de VB1 en VB2 examens. Dankzij de heldere uitleg en de oefenexamens heb ik beide in 1 keer gehaald! Liefst had ik de video's enkele weken na ze voor het eerst gezien te hebben best nog een keer willen kunnen zien vlak voor het examen.

Nina

Vaarbewijs 2 gehaald na online videocursus

Sterke punten:

Begonnen met leren uit een lesboek, maar dit bleek moeilijke en onduidelijke stof.
4 dagen voor mijn examen heb ik besloten om de online videocursus van vaarschool Albatros te kopen, en ik heb met veel plezier de video lessen gevolgd. In tegenstelling tot het boek begreep ik alles direct en waren de video's erg vermakelijk en interessant.
In combinatie met de examenvragen die erbij in zitten ben je goed voorbereid op het examen.

Vandaag geslaagd voor vaarbewijs 2 met 46 van de 50 punten.
Ik raad vaarschool Albatros zeker aan!

Henry

Bedankt!!

Sterke punten:

Super snelle en goeie hulp, duidelijke uitleg gehad. Bedankt daarvoor.

Ingeborg

Geslaagd voor cursus Klein Vaarbewijs I! Zeer tevreden over het lesboek, erg overzichtelijk. Examens veel online geoefend met de inlogcode van Albatros. Examen was goed te doen, heel netjes geslaagd.

Lesboek
Online examens oefenen
Eigen tijd indelen
Examen aanvragen wanneer je er klaar voor bent.