Deskundigheid

duidelijk en supernuttig

Renee H.

Eén Tweetje

Sterke punten:

Volledig voorbereid naar examen, prima digitale uitleg en veel oefenvragen. Daarnaast persoonlijke feedback van docent bij "lastige"onderwerpen.
Examen vaarbewijs I 78 punten Examen vaarbewijs...
Examen vaarbewijs I 78 punten Examen vaarbewijs II 45 punten.
Zelf zonder enige nautische achtergrond perfecte te volgen. Aanrader.

Laurens

Vaarbewijs 2

Sterke punten:

Hele duidelijke dag en bijbehorende online cursus. Veel examen en oefenvragen. Na vaarbewijs1 marifoon nu voor vaarbewijs2 weer in een keer geslaagd.

H Tomesen

Papiertje halen vs praktijk.
Papiertje halen vs praktijk.
Cursisten willen het papiertje halen om een marifoon te mogen bedienen. Vaarschool Albatros wil natuurlijk ook dat cursisten het papiertje halen en verzorgen hiervoor een perfecte training.
Omdat marifonie over veiligheid gaat en je dit allemaal doet om in de praktijk onder normale omstandigheden maar zeker ook onder abnormale omstandigheden het juiste te doen, zou ik het zeer op prijs stellen als er als extraatje een rollenspel zou worden toegevoegd met uiteenlopende voorbeelden van hoe het in de praktijk gaat bij bijvoorbeeld noodverkeer, inclusief paniek, incomplete berichten, slechte ontvangst enz.

Sterke punten:

een cursus die zeer goed voorbereidt voor het examen

Corinne

Vaarbewijs 1 gehaald

Sterke punten:

Zeer behulpzaam mensen. Ik had de video cursus besteld maar het ging voor mij te snel ( Nederlands is niet mijn moedertaal). Ik mocht de online cursus bij hebben. Hiermee heb ik het gehaald in een... Zeer behulpzaam mensen. Ik had de video cursus besteld maar het ging voor mij te snel ( Nederlands is niet mijn moedertaal). Ik mocht de online cursus bij hebben. Hiermee heb ik het gehaald in een keer.

marcel

TOP!!!

Sterke punten:

duidelijk en helder, en goede uitleg, ook de telefonische ondersteuning werkt echt goed.
alleen maar lof!

Harold

Top cursus

Sterke punten:

Goede uitleg met div aanvulling met beeld materiaal

N.Stans

Ie klas

Sterke punten:

Geweldige vaarschool, super mensen, zeer goede leraren

Henk Bokkers

Super blij

Sterke punten:

Goede lesmeester en een super goed boek.

Ruud Clarenburg

Top!