Deskundigheid
Resultaat
9.8/10
Communicatie

Sabri Somer

Digitale cursus is SUPER!

Sterke punten:

sterke punten zijn de duidelijke video's en het theorieboek, communicatie via mail en telefoon is als prettig ervaren

Arnoud Ouendag

Fijne lesmethode!

Sterke punten:

In je eigen tijd en je eigen snelheid leren

A.Rebel

Zeer goede vaarschool

Sterke punten:

Duidelijke, logische uitleg van de soms ingewikkelde stof, met handige ezelsbruggetjes

Ralph Henderson

Uitstekende voorbereiding voor KVBI en KVBII

Sterke punten:

Heb in april KVBI gehaald en in mei KVBII. Doordat ik al lang vaar heb ik gekozen voor de videocursus met oefenvragen/-examens. Glansrijk geslaagd door de heldere uitleg. De oefenexamens komen... Heb in april KVBI gehaald en in mei KVBII. Doordat ik al lang vaar heb ik gekozen voor de videocursus met oefenvragen/-examens. Glansrijk geslaagd door de heldere uitleg. De oefenexamens komen overeen met de echte examens en vormen daarmee een uitstekende voorbereiding.

Coen

Aanrader!

Sterke punten:

Ik heb met veel plezier de video cursussen van Vaarschool Albatros gevolgd. De belangrijkste informatie wordt in de video cursussen afgedekt zodat verdere studie van boeken niet noodzakelijk is. De... Ik heb met veel plezier de video cursussen van Vaarschool Albatros gevolgd. De belangrijkste informatie wordt in de video cursussen afgedekt zodat verdere studie van boeken niet noodzakelijk is. De opbouw van de cursus is goed en Koen maakt als docent de video lessen leerzaam maar ook luchtig waardoor de lessen nooit 'lang' aanvoelen. Persoonlijk vindt ik de flexibiliteit van de video cursus van groot belang omdat het mij de vrijheid geeft de cursus lessen te volgen op een moment dat het mij past en kan herhalen zo vaak als ik dat wil. Albatros staat op stand-by als je ze nodig hebt maar de video lessen zijn zo goed dat ik geen extra ondersteuning heb nodig gehad. Albatros is ook flexibel met de cursus verlengen als je meer tijd nodig hebt om een examen te doen - nooit een probleem. Ik kan iedereen Albatros aanraden - de cursussen zijn gewoon weg goed uitgedacht, gemakkelijk te volgen en de perfecte voorbereiding voor examens. Ik heb vaarbewijs I, vaarbewijs II en het basiscertificaat marifonie behaald (alle drie geslaagd bij het 1ste examen) dankzij Albatros en Koen's video's.

Roland

Online video cursus KVB2 is een aanrader!

Duidelijke uitleg
Video's kunnen worden herhaald.

Arjan van der Veer

In 1 keer met de videocursus

Levendig gebracht

Jeroen S

Wederom goed bevallen!

Sterke punten:

Goede uitleg, en goede begeleiding. vragen worden goed besproken, en ook casussen worden voor de hand genomen.

Sjoerd Siebenga

VB2 op de valreep examen net niet gehaald. Reden; door dyslexie te lang blijven narekenen. Geen vertrouwen in mijn simpele rekenwerk. Kwam op laatst in tijd nood. Mis net drie punten. Gelukkig heb... VB2 op de valreep examen net niet gehaald. Reden; door dyslexie te lang blijven narekenen. Geen vertrouwen in mijn simpele rekenwerk. Kwam op laatst in tijd nood. Mis net drie punten. Gelukkig heb ik VB2 niet nodig voor mijn vaarplezier. Het leek mij gewoon leuk om te doen. Helaas brak mijn dyslexie mij op. Kladblokken vol gerekend en nog niet kunnen zien wat verkeerd doe.

Sterke punten:

Online cursus VB2 gevolgd. Hele goede uitleg niks mis mee. Maar af en toe werd ik wel wanhopig van Coen zijn grijns en enthousiasme. Ik zag sommige berekeningen gewoon niet. Als ik VB2 toch nog ooit... Online cursus VB2 gevolgd. Hele goede uitleg niks mis mee. Maar af en toe werd ik wel wanhopig van Coen zijn grijns en enthousiasme. Ik zag sommige berekeningen gewoon niet. Als ik VB2 toch nog ooit nodig zou hebben zou ik weer voor Vaarschool Albatros gaan.

M bolt

Sterke punten:

Coen is een super leraar.