Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Goede ervaring. Zou zeker nogmaals deze kliniek uitkiezen.

Ontspannen wachtruimte. Stelt je op je gemak.

Esther

Ik heb de kliniek als zeer goed en kundig ervaren. Een chirurg die goed en precies zijn werk heeft gedaan en lieve assistentes die niet alleen tijdens de operatie, maar ook erna je nog even... Ik heb de kliniek als zeer goed en kundig ervaren. Een chirurg die goed en precies zijn werk heeft gedaan en lieve assistentes die niet alleen tijdens de operatie, maar ook erna je nog even begeleiden.

Kundig, rustig, vriendelijk en zorgzaam.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Heel vriendelijk en rustig.

Zeer goeie ervaring met de kliniek. Goeie consult gehad, ingreep is goed gegaan en het resultaat is ook zoals verwacht. Goeie plastisch chirurg met ervaring. Geen complicaties gehad en er waren... Zeer goeie ervaring met de kliniek. Goeie consult gehad, ingreep is goed gegaan en het resultaat is ook zoals verwacht. Goeie plastisch chirurg met ervaring. Geen complicaties gehad en er waren genoeg mogelijkheden voor (controle)afspraken en vragen.

Goeie hulp bij alles, prettig en op je gemak. Goeie service van de kliniek, en een prettige plastisch chirurg met goeie nazorg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontvangst was goed, altijd vriendelijk en behulpzaam in de kliniek en aan de telefoon.

h. muller

Vriendelijk , goede uitleg ,op tijd en deskundigheid .

Zie boven

prima

Ik ben erg positief tegenover deze kliniek. Ondanks dat ik nog steeds niet 100% tevreden ben over het resultaat, heb ik op alle afspraken in de kliniek en het contact met de arts niets aan te merken.

Sfeer in de kliniek en contact met het personeel is erg fijn.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontspannen en vriendelijk ontvangst.

Zeer positief. Communicatie en begeleiding is professioneel, vriendelijk en bekwaam.
Drs. Özer nam de tijd voor de intake en kwam na 3 jaar tobben met een alternatieve reden voor mijn pijnklachten. Naast een labiacorrectie ook een beknelde zenuw verwijderd (als gevolg van de hechtingen na een bevallingsknip). Nu na 3 jaar eindelijk pijnvrij en zeer blij met het mooie resultaat.
Na de operatie wel even 1 a 2 dagen doorbijten, daarna ging het herstel zeer spoedig.

Zeer klantvriendelijk in communicatie en begeleiding. Heldere uitleg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Positieve sfeer en vriendelijke ontvangst.

Hele goede ervaring met de kliniek. Na het eerste bezoek had ik er meteen een goed gevoel over en had ik alle vertrouwen in de chirurg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Warm welkom, alles wordt goed uitgelegd en je krijgt genoeg tijd om je voor te bereiden voor het bezoek.

Goed ontvangen, prettig begeleid tijdens de ingreep, zeer tevreden met het resultaat

Prima!

M groenendijk

Fijne , schone kliniek met voorbij prima personeel

Heel laag drempelig in contact , wat ik zelf als prettig evaar.
Er hangt ook een hele fijne rust in de ruimtes

Open, spontaan, laag drempelig

Catootje

Heel fijn geholpen en begeleid.
Zeer vriendelijke mensen.
Hele goeie ervaring geweest!

Vriendelijk, duidelijk en goeie prijzen!

Heel fijn.