Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?
9.7/10

Hele goede ervaring met de kliniek. Na het eerste bezoek had ik er meteen een goed gevoel over en had ik alle vertrouwen in de chirurg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Warm welkom, alles wordt goed uitgelegd en je krijgt genoeg tijd om je voor te bereiden voor het bezoek.

Goed ontvangen, prettig begeleid tijdens de ingreep, zeer tevreden met het resultaat

Prima!

M groenendijk

Fijne , schone kliniek met voorbij prima personeel

Heel laag drempelig in contact , wat ik zelf als prettig evaar.
Er hangt ook een hele fijne rust in de ruimtes

Open, spontaan, laag drempelig

Catootje

Heel fijn geholpen en begeleid.
Zeer vriendelijke mensen.
Hele goeie ervaring geweest!

Vriendelijk, duidelijk en goeie prijzen!

Heel fijn.

Hele fijne en mooie werkplek waar de chirurg werk. Ontzettend fijn welkom en ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Bij het eerste gesprek kreeg ik goede informatie en er werd duidelijk verteld wat wel... Hele fijne en mooie werkplek waar de chirurg werk. Ontzettend fijn welkom en ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Bij het eerste gesprek kreeg ik goede informatie en er werd duidelijk verteld wat wel en niet kon. Ook de ingreep was alles goed geregeld en schoon, ontzettend goede chirug en assistente, de verdoving is wat minder fijn maar verder heb ik er bijna geen last van gehad! Je krijgt nog 2 controles na de ingreep. Ik ben ontzettend blij dat ik het bij V-Klinieken heb laten doen en zo blij met het resultaat.

Heel fijn en warm welkom, mooie werkplek en een hele fijne arts

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijk, je voelt je gelijk op je gemak

Goede voorlichting, fijne chirurg die alle tijd neemt voor je, operatie is goed uitgevoerd

Prijs is gunstig en bereikbaarheid

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed, het zou wel prettig zijn om vooraf geinformeerd te worden over uitgelopen spreekuren waardoor de wachttijd erg lang is

Rustige sfeer en fijne medewerkers. Je wordt goed geïnformeerd over de behandeling en het herstel. Tijdens de operatie wordt er ook stap voor stap uitgelegd wat de chirurg doet en wat je hier... Rustige sfeer en fijne medewerkers. Je wordt goed geïnformeerd over de behandeling en het herstel. Tijdens de operatie wordt er ook stap voor stap uitgelegd wat de chirurg doet en wat je hier eventueel wel of niet van moet voelen. Ook het nazorg traject was ik erg tevreden over. Super!

Open en eerlijk. Vertellen wat er wel of niet kan waardoor je niet voor verassingen komt te staan. Rustige medewerkers die allemaal oog hebben voor je herstel en hoe het met je gaat.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Super, vriendelijk en gastvrij.

Uitstekend

Nouja... product? De dienst was perfect.

goed

Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn schaamlipcorrectie. Mijn onzekerheid is weg en ik ben blij dat ik dit op jonge leeftijd al heb laten doen. Om de eerste stap te zetten is altijd... Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn schaamlipcorrectie. Mijn onzekerheid is weg en ik ben blij dat ik dit op jonge leeftijd al heb laten doen. Om de eerste stap te zetten is altijd spannend maar als ik er op terug kijk is het ontzettend meegevallen, het spannendste vond ik nog de wachtkamer. De operatie vond ik erg meevallen, Duco en Yvonne hebben mij erg op me gemak gesteld. Ik ben ze erg dankbaar.

IK heb een paar maanden geleden een tepelcorrectie laten doen.

Service, vriendelijkheid van de medewerkers en correcte informatievoorziening.

Warm en vriendelijk.