Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Uitmuntend

Ik heb geen producten aangeschaft. Slechts een behandeling ondergaan

prima

Heel prettig. Fijne mensen en goede service.

De uitleg, geruststelling, begeleiding en je kan altijd bellen voor vragen/ongerustheid.

Heel prettig.

Goed geholpen! Tijden het eerste consult duidelijk besproken wat de behandelopties waren. Iets waarmee ik lang heb gelopen en achteraf ontzettend blij mee ben dat ik het heb gedaan!

Goed!

Super! Onwijs goed geholpen.

Meedenkende artsen, duidelijke informatie.

Goed! Zeer behulpzame medewerkers

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met V Klinieken. Het personeel stelt je erg op je gemak, dat is fijn.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer goed, van te voren eerst een kopje koffie of thee.

Zeer positief

Ik heb niks aangeschaft

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijke benadering en ontvangst, ik voelde me meteen op mijn gemak.
Vriendelijke benadering en ontvangst, ik voelde me meteen op mijn gemak.
De intake, ingreep en nazorg werden op rustige en laagdrempelige wijze uitgevoerd. Wat ik als erg prettig heb ervaren is het feit dat ik ook buiten kantoortijden contact kon leggen bij zorgen en vragen.
Kortom: ik ben heel erg tevreden en zou V-Klinieken zeker aanraden!

- de kundigheid van de arts alsook de houding van de arts: heel open, geruststellend en fijn. Dit geldt overigens ook voor de verpleegkundige die bij de ingreep aanwezig was. Met name tijdens de... - de kundigheid van de arts alsook de houding van de arts: heel open, geruststellend en fijn. Dit geldt overigens ook voor de verpleegkundige die bij de ingreep aanwezig was. Met name tijdens de intake en ingreep was dit wat ik nodig had
- de mogelijkheid tot contact buiten kantoortijden. Ik kon al mijn zorgen uiten en delen
- de keuze tot een ingreep is voor de meeste mensen niet in een dag gemaakt en vaak is er een proces aan vooraf gegaan. Bij V-klinieken heerst een sfeer waarin je je veilig en op je gemak voelt: je keuze/overweging wordt ondersteund
- Mw Ozer heeft een heerlijke no-nonsense houding en beschikt over een goede portie humor. Dit werkt erg normaliserend.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig en vriendelijk. Fijn dat er een kopje thee werd aangeboden, ik had nl een lange reis gemaakt!

Ik heb een uitstekende ervaring met de kliniek.
Vriendelijk, gastvrij, zeer meelevend en ik voelde mij gelijk op mijn gemak.

Netjes. Vriendelijk. Schoon.

Erg vriendelijk en gastvrij

Kirsten Bogert

Prettige mensen en omgeving. Ik zal het andere mensen aanraden

Persoonlijke benadering

Helemaal goed