Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?
9.7/10

Vriendelijke benadering en ontvangst, ik voelde me meteen op mijn gemak.
De intake, ingreep en nazorg werden op rustige en laagdrempelige wijze uitgevoerd. Wat ik als erg prettig heb ervaren...

- de kundigheid van de arts alsook de houding van de arts: heel open, geruststellend en fijn. Dit geldt overigens ook voor de verpleegkundige die bij de ingreep aanwezig was. Met name tijdens de intake en ingreep was dit wat ik nodig had
- de mogelijkheid tot contact buiten kantoortijden. Ik kon al mijn zorgen uiten en delen
- de keuze tot een ingreep is voor de meeste mensen niet in een dag gemaakt en vaak is er een proces aan vooraf gegaan. Bij V-klinieken heerst een sfeer waarin je je veilig en op je gemak voelt: je keuze/overweging wordt ondersteund
- Mw Ozer heeft een heerlijke no-nonsense houding en beschikt over een goede portie humor. Dit werkt erg normaliserend.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig en vriendelijk. Fijn dat er een kopje thee werd aangeboden, ik had nl een lange reis gemaakt!

Ik heb een uitstekende ervaring met de kliniek.
Vriendelijk, gastvrij, zeer meelevend en ik voelde mij gelijk op mijn gemak.

Netjes. Vriendelijk. Schoon.

Erg vriendelijk en gastvrij

Kirsten Bogert

Prettige mensen en omgeving. Ik zal het andere mensen aanraden

Persoonlijke benadering

Helemaal goed

Goede ervaring. Zou zeker nogmaals deze kliniek uitkiezen.

Ontspannen wachtruimte. Stelt je op je gemak.

Esther

Ik heb de kliniek als zeer goed en kundig ervaren. Een chirurg die goed en precies zijn werk heeft gedaan en lieve assistentes die niet alleen tijdens de operatie, maar ook erna je nog even...

Kundig, rustig, vriendelijk en zorgzaam.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Heel vriendelijk en rustig.

Zeer goeie ervaring met de kliniek. Goeie consult gehad, ingreep is goed gegaan en het resultaat is ook zoals verwacht. Goeie plastisch chirurg met ervaring. Geen complicaties gehad en er waren...

Goeie hulp bij alles, prettig en op je gemak. Goeie service van de kliniek, en een prettige plastisch chirurg met goeie nazorg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontvangst was goed, altijd vriendelijk en behulpzaam in de kliniek en aan de telefoon.

h. muller

Vriendelijk , goede uitleg ,op tijd en deskundigheid .

Zie boven

prima

Ik ben erg positief tegenover deze kliniek. Ondanks dat ik nog steeds niet 100% tevreden ben over het resultaat, heb ik op alle afspraken in de kliniek en het contact met de arts niets aan te merken.

Sfeer in de kliniek en contact met het personeel is erg fijn.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontspannen en vriendelijk ontvangst.

Zeer positief. Communicatie en begeleiding is professioneel, vriendelijk en bekwaam.
Drs. Özer nam de tijd voor de intake en kwam na 3 jaar tobben met een alternatieve reden voor mijn...

Zeer klantvriendelijk in communicatie en begeleiding. Heldere uitleg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Positieve sfeer en vriendelijke ontvangst.

Hele goede ervaring met de kliniek. Na het eerste bezoek had ik er meteen een goed gevoel over en had ik alle vertrouwen in de chirurg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Warm welkom, alles wordt goed uitgelegd en je krijgt genoeg tijd om je voor te bereiden voor het bezoek.