Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Vanaf moment één voelde ik me hier op me gemak.
Zij waren voor mij erg flexibel.
Vanaf moment één voelde ik me hier op me gemak.
Zij waren voor mij erg flexibel.
Ik kon zelf alleen op een bepaalde dag langs komen. Werknemers werden daardoor gevraagd om speciaal voor mij eerder te beginnen met werken die dag. Dit deden zij allen zonder klagen.
De behandeling werd goed uitgelegd en uitgevoerd. Ik schaamde me eerst in eerste instantie, maar door de werknemers had ik gauw een soort rust over mij.
De eerste dag had ik veel pijn ( ik had te weinig paracetamol genomen). De dagen daarna ging dit snel beter. Ook belde zij mij die week na om te vragen of het allemaal goed ging.
Bij de volgende controle bleek ik nog een lichte ontsteking te hebben. Ook hier gaven zij goed advies en mocht het resultaat er wezen.

Al met al ben ik erg tevreden en had ik dit veel eerder moeten doen.

- zij geven mooi resultaat
- zij geven goed advies
- zij nemen je onzekerheid weg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

- uiterst vriendelijk en behulpzaam

Esther

Heel fijn geholpen, goed geïnformeerd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik was heel zenuwachtig, vooral voor de injecties (verdoving) maar ze begeleiden je van het begin tot het eind. Joke Haartsen is... Heel fijn geholpen, goed geïnformeerd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik was heel zenuwachtig, vooral voor de injecties (verdoving) maar ze begeleiden je van het begin tot het eind. Joke Haartsen is een vakvrouw die weet wat ze doet, ze is heel secuur.

Professioneel, veel ervaring. Goede begeleiding.

Netjes en correct

Een hele prettige ervaring. Kundige mensen en duidelijke uitleg van wat mogelijk is.

Hele vriendelijke mensen die je op je gemak stellen.

Vriendelijke ontvangst.

Fijne ontvangst, goede uitleg, documentatie meegekregen om thuis rustig te lezen.

Artsen weten waar ze het over hebben. Voelde mij in goede handen.prima

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima, vriendelijke ontvangst .

Ik ben blij dat ik bij V-klinieken ben geweest. Hele fijne ervaring gehad

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Erg goed, vriendelijk ontvangen.

Na heel wat jaren mijzelf onzeker te hebben gevoeld over mijn binnenste schaamlippen, besloot ik ( na grondig de website bekeken te hebben) de stap te nemen voor het consult.
Ik werd onwijs...
Ik werd onwijs op me gemak gesteld. Er werd eerst geluisterd naar mijn verhaal, toen werd er gekeken naar mijn probleem, en toen werd er een plan gemaakt.
Ik kon al vrij snel terrecht voor de ingreep. ( 3 weken later)
Ik zag er als een berg tegen op, was onwijs gespannen, maar ondertussen ook heel blij dat ik eindelijk iets eraan liet doen.
Ik werd er door de assistentes ( waren er 2) er doorheen gepraat. Alles werd me uitgelegd, en tijdens de ingreep viel er gelukkig ook geen stilte.
Eenmaal klaar, moest ik nog even koelen ook daar goed in begeleid.
Ik raad ook iedereen aan om dit te doen, mocht je hiermee te maken hebben.
De napijn was de 1e nacht wel heftig,maar dag 2 viel het alweer reuze mee. Snel hersteld, en nu onwijs blij met het resultaat!

Vriendelijk

Kim

Heel professioneel en vriendelijk. Luisteren naar je wensen en geven goed advies. Hele nette schone kliniek.

Het is geen product. Ik heb een behandeling ondergaan

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Warm, prettig en vriendelijk.

Zeer vriendelijk en professioneel ontvangen. Goed advies, aandacht voor mijn wensen. Er is altijd tijd voor vragen.

Nette schone ruimtes. Lief beleefd en geruststellende artsen en personeel.

Beleefd personeel. Schone rustgevende ruimtes. Hele lieve artsen.

Erg netjes

Prima kliniek, korte wachttijden, goed telefonisch bereikbaar

Erg vriendelijk personeel en specialist. Telefonisch prima bereikbaar en een korte wachttijd.

Prettig