Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Ze steden je echt gerust, waren eerlijk over de handeling en het resultaat is erg mooi geworden.

Van het hele gebeuren voel je ter plaatsen weinig. Je wordt er door heen gepraat. Na afloop van de behandeling wordt de nazorg goed besproken. De nacontroles waren ook zinvol.

Eerlijk, je kan er snel terecht en het resultaat is prachtig.

Professioneel

Kimberley

Super goede kliniek! Klantvriendelijk en stelt je echt op je gemak! Hebben goed werk afgeleverd :)

Klantvriendelijk en stellen je zeer op je gemak! Bij welke vraag dan ook, nooit te beroerd om de tijd voor je te nemen.

Klantvriendelijk!!

Fijne kliniek met zeer bekwaam en professioneel personeel.

Fijne kliniek met zeer bekwaam en professioneel personeel.

Minpunt vond ik dat in het eindgesprek een 'tablet of pad' werd gebruikt om het eindresultaat te bekijken. Hier moest de dokter door een lijst met 'foto resultaten' scrollen die niet van mij waren. Vervolgens keerde hij terug naar een overzicht waar allerlei voor en achternamen stonden van andere klanten. Hij hield de tablet zo vast, dat ik het ook kon zien. Dat was het enige minpunt wat ik niet zo handig/netjes vond.

Professioneel, zeer vriendelijk, savonds bereikbaar, zeer geruststellend, duidelijke uitleg en meedenkend, persoonlijk: Ik kreeg zelfs een belletje een dag na de behandeling om te vragen hoe het... Professioneel, zeer vriendelijk, savonds bereikbaar, zeer geruststellend, duidelijke uitleg en meedenkend, persoonlijk: Ik kreeg zelfs een belletje een dag na de behandeling om te vragen hoe het gaat en extra tips.

Professioneel

Zakelijk

Zakelijk

Vanaf moment één voelde ik me hier op me gemak.
Zij waren voor mij erg flexibel.
Vanaf moment één voelde ik me hier op me gemak.
Zij waren voor mij erg flexibel.
Ik kon zelf alleen op een bepaalde dag langs komen. Werknemers werden daardoor gevraagd om speciaal voor mij eerder te beginnen met werken die dag. Dit deden zij allen zonder klagen.
De behandeling werd goed uitgelegd en uitgevoerd. Ik schaamde me eerst in eerste instantie, maar door de werknemers had ik gauw een soort rust over mij.
De eerste dag had ik veel pijn ( ik had te weinig paracetamol genomen). De dagen daarna ging dit snel beter. Ook belde zij mij die week na om te vragen of het allemaal goed ging.
Bij de volgende controle bleek ik nog een lichte ontsteking te hebben. Ook hier gaven zij goed advies en mocht het resultaat er wezen.

Al met al ben ik erg tevreden en had ik dit veel eerder moeten doen.

- zij geven mooi resultaat
- zij geven goed advies
- zij nemen je onzekerheid weg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

- uiterst vriendelijk en behulpzaam

Esther

Heel fijn geholpen, goed geïnformeerd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik was heel zenuwachtig, vooral voor de injecties (verdoving) maar ze begeleiden je van het begin tot het eind. Joke Haartsen is... Heel fijn geholpen, goed geïnformeerd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik was heel zenuwachtig, vooral voor de injecties (verdoving) maar ze begeleiden je van het begin tot het eind. Joke Haartsen is een vakvrouw die weet wat ze doet, ze is heel secuur.

Professioneel, veel ervaring. Goede begeleiding.

Netjes en correct

Een hele prettige ervaring. Kundige mensen en duidelijke uitleg van wat mogelijk is.

Hele vriendelijke mensen die je op je gemak stellen.

Vriendelijke ontvangst.

Fijne ontvangst, goede uitleg, documentatie meegekregen om thuis rustig te lezen.

Artsen weten waar ze het over hebben. Voelde mij in goede handen.prima

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima, vriendelijke ontvangst .

Ik ben blij dat ik bij V-klinieken ben geweest. Hele fijne ervaring gehad

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Erg goed, vriendelijk ontvangen.

Na heel wat jaren mijzelf onzeker te hebben gevoeld over mijn binnenste schaamlippen, besloot ik ( na grondig de website bekeken te hebben) de stap te nemen voor het consult.
Ik werd onwijs...
Ik werd onwijs op me gemak gesteld. Er werd eerst geluisterd naar mijn verhaal, toen werd er gekeken naar mijn probleem, en toen werd er een plan gemaakt.
Ik kon al vrij snel terrecht voor de ingreep. ( 3 weken later)
Ik zag er als een berg tegen op, was onwijs gespannen, maar ondertussen ook heel blij dat ik eindelijk iets eraan liet doen.
Ik werd er door de assistentes ( waren er 2) er doorheen gepraat. Alles werd me uitgelegd, en tijdens de ingreep viel er gelukkig ook geen stilte.
Eenmaal klaar, moest ik nog even koelen ook daar goed in begeleid.
Ik raad ook iedereen aan om dit te doen, mocht je hiermee te maken hebben.
De napijn was de 1e nacht wel heftig,maar dag 2 viel het alweer reuze mee. Snel hersteld, en nu onwijs blij met het resultaat!

Vriendelijk