Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Ik ben nu 10 dagen geleden geopereerd. De receptionisten, assisitentes en dokter Haartsen waren enorm vriendelijk en meelevend. Op de verdoving na is het me allemaal heel erg meegevallen. En ondanks... Ik ben nu 10 dagen geleden geopereerd. De receptionisten, assisitentes en dokter Haartsen waren enorm vriendelijk en meelevend. Op de verdoving na is het me allemaal heel erg meegevallen. En ondanks dat het eindresultaat nog niet in zicht is ben ik nu al heel blij en dankbaar en nu al erg tevreden!

Fantastisch professioneel personeel en ook een mooie schone kliniek!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ik ben vriendelijk en warm ontvangen. Gezien ik nogal nerveus was wisten ze hier heel goed mee om te gaan. Van receptionisten tot aan de arts. Iedereen was heel vriendelijk!

Erg positief. Professionele, vriendelijke en geduldige medewerkers. Je voelt je er snel op je gemak.

Het geduld van de chirurg en assistent(en). Ik moest 2x terugkomen voor nacorrecties en beide keren werd ik wederom hartelijk ontvangen en goed behandeld. Ook bij de extra controles werd ik op m'n... Het geduld van de chirurg en assistent(en). Ik moest 2x terugkomen voor nacorrecties en beide keren werd ik wederom hartelijk ontvangen en goed behandeld. Ook bij de extra controles werd ik op m'n gemak en gerust gesteld.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer fijn. Vriendelijk. Gaf een vertrouwd gevoel.

Erg blij dat ik de stap heb durven nemen en zeker gelukkig met het resultaat. Ben goed ontvangen . Tijdens de ingreep ben ik door dr Haartsen en assistente op een prettige door de behandeling heen... Erg blij dat ik de stap heb durven nemen en zeker gelukkig met het resultaat. Ben goed ontvangen . Tijdens de ingreep ben ik door dr Haartsen en assistente op een prettige door de behandeling heen geholpen. Goeie tips voor nazorg meegekregen.

Discreet, veilig en vriendelijk

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Lang moeten wachten op een verwijzing die afgesproken was

Op dit moment niet

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Mooie locatie en zag er schoon uit

Ik ben erg tevreden in het algemeen. Prima ontvangst, goede professionele behandeling.

Nee, niet echt.

Uitstekend.

Mijn ervaring bij de kliniek is zeer positief. Het is een fijne omgeving en de medewerkers zijn vriendelijk. De ruimte ziet er sfeervol en schoon uit, ik voelde me al snel op mijn gemak. Dat vind ik... Mijn ervaring bij de kliniek is zeer positief. Het is een fijne omgeving en de medewerkers zijn vriendelijk. De ruimte ziet er sfeervol en schoon uit, ik voelde me al snel op mijn gemak. Dat vind ik zelf wel belangrijk, je moet je wel op je gemak voelen.
De eerste afspraak was met de chirurg en dat was ook een fijn gesprek. Ik was zelf erg zenuwachtig, maar de chirurg stelde mij al snel op me gemak. De ingreep zelf is voorspoedig verlopen, de operatie assistent was ook erg vriendelijk. De ingreep duurde een uur. De pijn viel reuze mee, 1 dag heb ik pijn gehad. De pijn was goed te onderdrukken met paracetamol. Na twee weken nam de zwelling al af en zag ik het resultaat. Het resultaat mag er wezen en achteraf had ik het veel eerder willen doen.

De medewerkers, chirurg en de operatie assistent, zijn erg vriendelijk.

Prettig ervaren!

Goede service, ruimte voor vragen, duidelijk over wat je kunt verwachten.

Intake, duidelijke informatie en ruimte om vragen te stellen.

Aangenaam.

Ik ben heel prettig geholpen door alle medewerkers van de kliniek. Tijdens ieder consult heb ik me enorm op mijn gemak gevoeld en zijn er geen onduidelijkheden geweest. Over het resultaat van de... Ik ben heel prettig geholpen door alle medewerkers van de kliniek. Tijdens ieder consult heb ik me enorm op mijn gemak gevoeld en zijn er geen onduidelijkheden geweest. Over het resultaat van de ingreep ben ik ontzettend tevreden.

Al het personeel is erg klantvriendelijk, ze reageren snel op e-mails, het inplannen van een afspraak kon op een hele korte termijn, professionele uitstraling van de kliniek

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Het ontvangst heb ik als erg prettig ervaren. Ik kon rustig plaatsnemen en er werd wat te drinken aangeboden.

Eerste kennismaking erg fijn! Ontspannen sfeer, aardige dames en de arts nam alle tijd voor mijn vragen. Tijdens de behandeling was er een geweldige verpleegkundige die me er samen met de arts... Eerste kennismaking erg fijn! Ontspannen sfeer, aardige dames en de arts nam alle tijd voor mijn vragen. Tijdens de behandeling was er een geweldige verpleegkundige die me er samen met de arts doorheen praatte. Nadien kon ik rustig bijkomen en kreeg nog wat extra materiaal mee voor de reis naar huis. Bij de eindcontrole gaf ik aan dat ik over een deel niet helemaal tevreden ben, en de arts gaat dit kosteloos nogmaals behandelen! Ik zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan!