Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Lang moeten wachten op een verwijzing die afgesproken was

Op dit moment niet

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Mooie locatie en zag er schoon uit

Ik ben erg tevreden in het algemeen. Prima ontvangst, goede professionele behandeling.

Nee, niet echt.

Uitstekend.

Mijn ervaring bij de kliniek is zeer positief. Het is een fijne omgeving en de medewerkers zijn vriendelijk. De ruimte ziet er sfeervol en schoon uit, ik voelde me al snel op mijn gemak. Dat vind ik... Mijn ervaring bij de kliniek is zeer positief. Het is een fijne omgeving en de medewerkers zijn vriendelijk. De ruimte ziet er sfeervol en schoon uit, ik voelde me al snel op mijn gemak. Dat vind ik zelf wel belangrijk, je moet je wel op je gemak voelen.
De eerste afspraak was met de chirurg en dat was ook een fijn gesprek. Ik was zelf erg zenuwachtig, maar de chirurg stelde mij al snel op me gemak. De ingreep zelf is voorspoedig verlopen, de operatie assistent was ook erg vriendelijk. De ingreep duurde een uur. De pijn viel reuze mee, 1 dag heb ik pijn gehad. De pijn was goed te onderdrukken met paracetamol. Na twee weken nam de zwelling al af en zag ik het resultaat. Het resultaat mag er wezen en achteraf had ik het veel eerder willen doen.

De medewerkers, chirurg en de operatie assistent, zijn erg vriendelijk.

Prettig ervaren!

Goede service, ruimte voor vragen, duidelijk over wat je kunt verwachten.

Intake, duidelijke informatie en ruimte om vragen te stellen.

Aangenaam.

Ik ben heel prettig geholpen door alle medewerkers van de kliniek. Tijdens ieder consult heb ik me enorm op mijn gemak gevoeld en zijn er geen onduidelijkheden geweest. Over het resultaat van de... Ik ben heel prettig geholpen door alle medewerkers van de kliniek. Tijdens ieder consult heb ik me enorm op mijn gemak gevoeld en zijn er geen onduidelijkheden geweest. Over het resultaat van de ingreep ben ik ontzettend tevreden.

Al het personeel is erg klantvriendelijk, ze reageren snel op e-mails, het inplannen van een afspraak kon op een hele korte termijn, professionele uitstraling van de kliniek

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Het ontvangst heb ik als erg prettig ervaren. Ik kon rustig plaatsnemen en er werd wat te drinken aangeboden.

Eerste kennismaking erg fijn! Ontspannen sfeer, aardige dames en de arts nam alle tijd voor mijn vragen. Tijdens de behandeling was er een geweldige verpleegkundige die me er samen met de arts... Eerste kennismaking erg fijn! Ontspannen sfeer, aardige dames en de arts nam alle tijd voor mijn vragen. Tijdens de behandeling was er een geweldige verpleegkundige die me er samen met de arts doorheen praatte. Nadien kon ik rustig bijkomen en kreeg nog wat extra materiaal mee voor de reis naar huis. Bij de eindcontrole gaf ik aan dat ik over een deel niet helemaal tevreden ben, en de arts gaat dit kosteloos nogmaals behandelen! Ik zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan!

Ze steden je echt gerust, waren eerlijk over de handeling en het resultaat is erg mooi geworden.

Van het hele gebeuren voel je ter plaatsen weinig. Je wordt er door heen gepraat. Na afloop van de behandeling wordt de nazorg goed besproken. De nacontroles waren ook zinvol.

Eerlijk, je kan er snel terecht en het resultaat is prachtig.

Professioneel

Kimberley

Super goede kliniek! Klantvriendelijk en stelt je echt op je gemak! Hebben goed werk afgeleverd :)

Klantvriendelijk en stellen je zeer op je gemak! Bij welke vraag dan ook, nooit te beroerd om de tijd voor je te nemen.

Klantvriendelijk!!

Fijne kliniek met zeer bekwaam en professioneel personeel.

Fijne kliniek met zeer bekwaam en professioneel personeel.

Minpunt vond ik dat in het eindgesprek een 'tablet of pad' werd gebruikt om het eindresultaat te bekijken. Hier moest de dokter door een lijst met 'foto resultaten' scrollen die niet van mij waren. Vervolgens keerde hij terug naar een overzicht waar allerlei voor en achternamen stonden van andere klanten. Hij hield de tablet zo vast, dat ik het ook kon zien. Dat was het enige minpunt wat ik niet zo handig/netjes vond.

Professioneel, zeer vriendelijk, savonds bereikbaar, zeer geruststellend, duidelijke uitleg en meedenkend, persoonlijk: Ik kreeg zelfs een belletje een dag na de behandeling om te vragen hoe het... Professioneel, zeer vriendelijk, savonds bereikbaar, zeer geruststellend, duidelijke uitleg en meedenkend, persoonlijk: Ik kreeg zelfs een belletje een dag na de behandeling om te vragen hoe het gaat en extra tips.

Professioneel

Zakelijk