Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Kliniek waarbij je je op je gemak voelt.

Kliniek waarbij je je op je gemak voelt.

Veel eerder had ik deze operatie moeten laten doen. Ik ben blij en voel mij zekerder. Een kleine, simpele ingreep waarbij ik maar een paar dagen last had. Het was eigenlijk wel appeltje eitje, met een eind resultaat die veel impact heeft op mijzelf. Raad het iedereen aan die er over twijfelt.

Fijn dat er alleen maar vrouwen werken.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Hartelijk en aardig ontvangst.

Laura

Mijn ervaring was top en het eind resultaat was conform mijn verwachting, hoewel, de behandeling zelf was pijnlijk.

Schoon, comfortabel, hoogt professioneel

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Perfecte ontvangst en vriendelijk vrouwen.

Vanaf het eerste moment dat ik door Dr. van den Broecke geholpen werd, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik schaamde mij heel erg en daarom wilde ik graag de labia correctie. Bij de kliniek waren... Vanaf het eerste moment dat ik door Dr. van den Broecke geholpen werd, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik schaamde mij heel erg en daarom wilde ik graag de labia correctie. Bij de kliniek waren ze hier erg begrijpend over en ik heb de behandeling als prettig ervaren.

Professioneel, empathisch, vriendelijk.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Dit heb ik als prettig ervaren, iedereen was heel vriendelijk.

Lisa

Zeer positief

Uiterst professioneel, betrokken en klantgericht

Prettig

Desiree

Top kliniek.

Chirurg van den Broecke heeft me prima opgevangen draait er niet omheen legt alles goed en eerlijk uit leeft met je mee.

Top chirurg !

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Top ontvangst aardige meiden achter de Bali

Goede afhandeling

Ik ben nu 10 dagen geleden geopereerd. De receptionisten, assisitentes en dokter Haartsen waren enorm vriendelijk en meelevend. Op de verdoving na is het me allemaal heel erg meegevallen. En ondanks... Ik ben nu 10 dagen geleden geopereerd. De receptionisten, assisitentes en dokter Haartsen waren enorm vriendelijk en meelevend. Op de verdoving na is het me allemaal heel erg meegevallen. En ondanks dat het eindresultaat nog niet in zicht is ben ik nu al heel blij en dankbaar en nu al erg tevreden!

Fantastisch professioneel personeel en ook een mooie schone kliniek!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ik ben vriendelijk en warm ontvangen. Gezien ik nogal nerveus was wisten ze hier heel goed mee om te gaan. Van receptionisten tot aan de arts. Iedereen was heel vriendelijk!

Erg positief. Professionele, vriendelijke en geduldige medewerkers. Je voelt je er snel op je gemak.

Het geduld van de chirurg en assistent(en). Ik moest 2x terugkomen voor nacorrecties en beide keren werd ik wederom hartelijk ontvangen en goed behandeld. Ook bij de extra controles werd ik op m'n... Het geduld van de chirurg en assistent(en). Ik moest 2x terugkomen voor nacorrecties en beide keren werd ik wederom hartelijk ontvangen en goed behandeld. Ook bij de extra controles werd ik op m'n gemak en gerust gesteld.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer fijn. Vriendelijk. Gaf een vertrouwd gevoel.

Erg blij dat ik de stap heb durven nemen en zeker gelukkig met het resultaat. Ben goed ontvangen . Tijdens de ingreep ben ik door dr Haartsen en assistente op een prettige door de behandeling heen... Erg blij dat ik de stap heb durven nemen en zeker gelukkig met het resultaat. Ben goed ontvangen . Tijdens de ingreep ben ik door dr Haartsen en assistente op een prettige door de behandeling heen geholpen. Goeie tips voor nazorg meegekregen.

Discreet, veilig en vriendelijk