Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Hele goede ervaring, goede uitleg en prettig contact.

Men neemt echt de tijd voor je en zorgt er voor dat je ondanks je ongemakkelijkheid je toch prettig voelt.

Vriendelijke ontvangst

Positief

Toegankelijk, informatieverstrekking

Prettig

Goed geholpen en geïnformeerd

Luca Boonen

Ik was tamelijk nerveus, maar ben erg vriendelijk geholpen en werd volledig op mijn gemak gesteld. De informatie werd op een duidelijke manier uitgelegd en de behandeling is prettig verlopen.

Nette kliniek, vriendelijk personeel en duidelijke informatie. Tevens dat op zondag ook afspraken kunnen worden gemaakt, is zeer fijn.

Vriendelijk

Kliniek waarbij je je op je gemak voelt.

Kliniek waarbij je je op je gemak voelt.

Veel eerder had ik deze operatie moeten laten doen. Ik ben blij en voel mij zekerder. Een kleine, simpele ingreep waarbij ik maar een paar dagen last had. Het was eigenlijk wel appeltje eitje, met een eind resultaat die veel impact heeft op mijzelf. Raad het iedereen aan die er over twijfelt.

Fijn dat er alleen maar vrouwen werken.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Hartelijk en aardig ontvangst.

Laura

Mijn ervaring was top en het eind resultaat was conform mijn verwachting, hoewel, de behandeling zelf was pijnlijk.

Schoon, comfortabel, hoogt professioneel

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Perfecte ontvangst en vriendelijk vrouwen.

Vanaf het eerste moment dat ik door Dr. van den Broecke geholpen werd, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik schaamde mij heel erg en daarom wilde ik graag de labia correctie. Bij de kliniek waren... Vanaf het eerste moment dat ik door Dr. van den Broecke geholpen werd, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik schaamde mij heel erg en daarom wilde ik graag de labia correctie. Bij de kliniek waren ze hier erg begrijpend over en ik heb de behandeling als prettig ervaren.

Professioneel, empathisch, vriendelijk.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Dit heb ik als prettig ervaren, iedereen was heel vriendelijk.

Lisa

Zeer positief

Uiterst professioneel, betrokken en klantgericht

Prettig

Desiree

Top kliniek.

Chirurg van den Broecke heeft me prima opgevangen draait er niet omheen legt alles goed en eerlijk uit leeft met je mee.

Top chirurg !

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Top ontvangst aardige meiden achter de Bali

Goede afhandeling