Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

mevrouw Smeulders

Heel aangenaam !!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Aangenaam onthaal, deskundigheid, vriendelijkheid, duidelijke informatieverstrekking

Aangenaam, vriendelijk

Mandy

Nu ongeveer 8 weken na mijn behandeling kan ik met zekerheid zeggen dat het me absoluut is meegevallen. Ik heb nauwelijks pijn ervaren al was de zwelling in de eerste week niet prettig voor je... Nu ongeveer 8 weken na mijn behandeling kan ik met zekerheid zeggen dat het me absoluut is meegevallen. Ik heb nauwelijks pijn ervaren al was de zwelling in de eerste week niet prettig voor je dagelijkse bezigheden en zitten. Ook tijdens het plassen heb ik geen brandend gevoel ervaren. Een tip tegen de zwelling die ik meegekregen heb van een van de assistentes is het dragen van een corrigerende onderbroek met daarin een washandje. Dit zorgt voor de nodige tegendruk wat hielp voor meer comfort tegen de zwelling. Na een week veel in bed te hebben gelegen met veel koelen en tegendruk kon ik weer goed en comfortabel zitten. Na deze eerste week ging alles echt als een speer. Ik denk dat ik na 2 weken al alles weer kon zonder enige ongemakken, zoals bijvoorbeeld het dragen van een stuggere skinny jeans. Ik heb zelfs stiekem een keer gefietst (raadt dit niet aan, luister naar je dokter). Moet wel zeggen dat ik een breed zadel had waardoor de druk daar beneden minimaal was. Ik heb het sporten na 5 weken weer opgepakt (dit had eerder gekund, maar ik wilde het rustig aan doen en motivatie ontbrak). Ik keek erg op tegen de herstel periode ook omdat hier zoveel tijd voor stond aangegeven. Maar gezien hoe snel en gemakkelijk alles gelopen is, zou ik iedereen aanbevelen je hier niet druk over te maken.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Stelt je op je gemak, open sfeer

fijne ontvangst, open sfeer

Zeer prettig

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Ze nemen echt de tijd voor je en mevrouw Özer is zeer goed in haar werk.

Prettig

anoniem

Mijn ervaring is super goed

Vriendelijk, professioneel

nee

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Erg goed, je word prima op je gemak gesteld en mooie wachtruimte. Vriendelijke receptioniste

mevrouw Teunissen

Heel prettig en alles is goed geregeld

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Snelle service, aardig personeel en goede behandeling

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ik ben op allebei de locaties geweest en bij beide zaten er hele aardige vrouwen achter de receptie waar je je prettig bij voelde

Vianne

Zeer goede ervaring met J Haartsen voor v-vernauwing (perineoplastiek). Prachtig resultaat. Niet te geloven, wat ben ik blij. Zo de moeite waard en een cadeau voor mezelf. Dank Joke voor dit, ben er... Zeer goede ervaring met J Haartsen voor v-vernauwing (perineoplastiek). Prachtig resultaat. Niet te geloven, wat ben ik blij. Zo de moeite waard en een cadeau voor mezelf. Dank Joke voor dit, ben er zo blij mee.

Kundige arts, vriendelijke consulent

Prima!

Meijdam

Zeer goed !

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Je wordt goed geholpen en nemen de tijd voor je !

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed en vriendelijke mensen allemaal!

mevrouw Grevelt

Goed, wert netjes behadeld en alles is goed gegaan

Hele aardige vrouwe

Je wordt netjes ontvangen

mevrouw Jacobs

Mijn ervaring met V-klinieken is super. Door de vriendelijke ontvangst en de openheid, voelde ik me compleet op mijn gemak en was alles bespreekbaar. Ik keek op tegen de ingreep, maar het is heel... Mijn ervaring met V-klinieken is super. Door de vriendelijke ontvangst en de openheid, voelde ik me compleet op mijn gemak en was alles bespreekbaar. Ik keek op tegen de ingreep, maar het is heel erg meegevallen en dat heeft grotendeels te maken met de vriendelijkheid van het hele team.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Vriendelijke receptie, vriendelijke chirurg, mooie locaties met mooie wachtkamers, persoonlijke contact, nacontrole op flexibele tijden

Geweldig

mevrouw Van Velzen

Vriendelijk personeel, goede en duidelijke uitleg.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Relaxte sfeer, rustige chirurg die alles uitlegt wat hij gaat doen.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontvangst was gastvrij, ik voelde mij gelijk op mijn gemak.